וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "ההפסד הזה לימד אותנו לקח חשוב"

מאמן ברצלונה לא התרגש מההשפלה בסוסיאדד. מוריניו על ההפסד לסראגוסה: "לא הצלחתי להמריץ את השחקנים"

הסטטוס קוו בצמרת הליגה הספרדית שוב נשמר אמש (שבת), אבל בפעם הראשונה אחרי שנתיים זה קרה בגלל הפסדים מפתיעים של שתי המוליכות. ריאל מדריד הייתה הראשונה לחטוף עם הפסד ביתי מדהים 3:2 לסראגוסה, ובעקבותיה איבדה ברצלונה הזדמנות לברוח לפער של 11 נקודות בפסגה עם הפסד מביך משלה, 2:1 לריאל סוסיאדד.

פפ גווארדיולה, שעלה עם הרכב משני אך פתח עם ליאונל מסי, צ'אבי וג'רארד פיקה, סירב להתרגש מההפסד בסיום: "מה שקרה כאן היום לימד אותנו לקח חשוב. אנחנו קבוצה שיכולה לנצח ויכולה גם להפסיד. כשנקלענו לפיגור לא הצלחנו לחזור ממנו לאורך כל המחצית השנייה, אבל אין לי טענות לשחקנים. יש לנו עייפות מצטברת ואחרי משחק כזה באמצע השבוע טבעי שלא נהיה במיטבנו".

דני אלבס, שעלה כמחליף כבר בדקה ה-14 בעקבות פציעתו של מרטין מונטויה הצעיר שנפצע, המשיך לחמם את האווירה מול ריאל לקראת הקלאסיקו הרביעי בין השתיים בשלושת השבועות האחרונים, בקאמפ נואו ביום שלישי: "האדום של פפה אחרי העבירה עליי היה מוצדק בהחלט. תודה לאל שלבשתי את מגן העצם שלי, והשופט צדק בהחלטתו להרחיק אותו על העבירה הזאת".

בינתיים במדריד, ניסה גם ז'וזה מוריניו להסביר את המפלה של הבלאנקוס שלו, שבנו על המשך ההצלחות של ההרכב השני אחרי ההצגה בולנסיה בשבוע שעבר, אבל הושפלו בסנטיאגו ברנבאו מול היריבה מהתחתית. "המאמן לא הצליח להמריץ את שחקניו, שלא שיחקו טוב במחצית הראשונה", אמר המיוחד, שהתפנה להכחיש את השמועות על כך שהשעה את כריסטיאנו רונאלדו מהמשחק בעקבות ביקורת שהעביר עליו: "ההחלטה להשאיר אותו מחוץ לסגל הייתה שלי, כי פתחתי עם היגואין ובנזמה והיה לי את אדביור על הספסל וזה היה מספיק".

קאקה, שכיכב רק בשבוע שעבר עם צמד במסטאייה, היה מאוכזב מהיכולת של חבריו להרכב השני: "במחצית הראשונה היינו ממש עצלים וחסרי רוח לחימה. אסור לנו לחזור על הופעה כזו העונה. מותר לאבד נקודות, אבל לא בגלל גישה כזו". לגבי הגומלין בחצי גמר ליגת האלופות אמר הברזילאי: "כל עוד ההעפלה אפשרית מבחינה מתמטית, ריאל לא יכולה להפסיק להיאבק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully