וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: "אף אחד לא הבין למה שבחון שיחק"

בהפועל ת"א ביקרו את ההרכב של גוטמן והוסיפו: "כל אחד כאן חושב על עצמו". ורמוט עשוי לעבור ניתוח עוד לפני סיום העונה

ברני ארדוב

צפו בתגובות בסיום המשחק. צילום ועריכה: נועם אשל

הפועל תל אביב איבדה אמש (שבת) את המקום הראשון בעקבות ההפסד 2:0 למכבי חיפה, והבוקר שאחרי נפתח בסערת רגשות וחילופי האשמות על היכולת הדלה שהציגו האדומים בקרית אליעזר. "לא יכול להיות ששחקנים שמקבלים מאה אלף שקל בחודש לא יתנו את התחת על המגרש", אמר אחד השחקנים אחרי המשחק. "נדמה שכל אחד כאן חושב רק על עצמו ולא על הקבוצה, הסמל או אליפות. במקום לעלות בטירוף שחקנים בקושי רצו ועשו טובה שהם משחקים".

גם אלי גוטמן ספג לא מעט ביקורת על ההרכב השנוי במחלוקת שהעלה. "גם אחרי המשחק אף אחד לא הבין למה גוטמן נתן לשבחון לשחק", אמר אדום נוסף. "הוא נראה מבוהל אתמול. שחקנים עלו בלי כושר ועם פציעות ולא פלא שנראינו ככה. גוטמן רצה שנשחק הגנתי עם עשרה שחקנים מאחורי קו מחצית המגרש וזו התוצאה".

ערן זהבי, שהיה רחוק מיכולתו הרגילה, ניסה להסביר את התצוגה שלו ושל חבריו: "הם רצו יותר מאתנו, נלחמו יותר והגיעו לכל כדור ראשונים ובאמת הגיע להם הניצחון. כמו שהם באו לבלומפילד במטרה לנצח וקיבלו 1:4, אנחנו הגענו לכאן עם מטרה לנצח. קשה לנצח את אותה קבוצה שנלחמת איתך בצמרת שלוש פעמים בעונה, אבל יכולנו להוציא לפחות תיקו. התחלנו את המשחק טוב ואיבדנו אחר כך את הכיוון".

זהבי נשאל על הטירוף שהיה חסר במשחק של האדומים לעומת הניצחון באותו מגרש אשתקד: "לא באנו למשחק עם חששות, פשוט בשנה שעברה לא היה לנו מה להפסיד והשנה זו היתה מכבי חיפה בלי שום דבר להפסיד במשחק הזה, הם שיחקו התקפי והתאבדו על המגרש. זה לא שלא נלחמנו, יש שחקנים שירדו מהמגרש והרגישו שהם רצו כמו בשני משחקים שלמים, אבל לא עמדנו טוב על המגרש וכל אחד רץ לבד וזה לא נראה טוב".

"שום דבר עוד לא גמור", הוסיף זהבי. "נרים את הראש ונצא מחוזקים, יש עדיין תשע נקודות בקופה ויש עוד זמן לתקן. נכון שזה לא תלוי בנו, אבל ננסה לעשות את המיטב עד סוף השנה ואם אלוהים יאהב אותנו נזכה באליפות. יש לנו את האקסטרות ואת הכוחות לקחת אליפות. רק בשבוע שעבר כולם אמרו שהפועל הכי טובה, אז הכל עוד יכול להשתנות. נכון שאנחנו לא הקבוצה המלהיבה של השנה שעברה, אבל אנחנו עדיין קבוצה טובה מאוד שנלחמת חזק בצמרת, וזה יהיה ככה עד סוף השנה. אני קונה את התסריט של העונה שעברה, יש מישהו בקבוצה שלא?"

אניימה המריא לניגריה וישוב ביום רביעי

בעקבות ההפסד בהפועל תל אביב כבר החלו להתכונן לעונה הבאה, וגורם בקבוצה אמר: "בסיטואציה מסוימת אולי זה טוב שלא ניקח אליפות, כדי שנעשה סדר בקבוצה". כרגע נראה שאם האדומים יאבדו את האליפות, אלי טביב ומוני הראל לא ימהרו להחזיק בקבוצה. במועדון מאמינים שעזיבתם של מספר שחקנים תשפר את המצב לאור תחושת המיצוי שקיימת מהסגל הנוכחי שדורש רענון, וכרגע לא ניתן להעריך איך הקבוצה תיראה בעונה הבאה, כשגם אלי גוטמן עדיין לא חתם על חוזה חדש.

לקראת השבוע הבא האדומים כבר הביעו תקווה שמכבי תל אביב תנסה לנצח את מכבי חיפה, ולא "תפתח רגליים כמו בעונה שעברה" כפי שאמר אחד השחקנים. למרות השקט בחדר ההלבשה אמש, השחקנים מחכים לאסיפה קשה מצד גוטמן היום.

לקראת המשחק מול מכבי נתניה יתלבט המאמן אם לערוך מספר שינויים. אביחי ידין ישוב להרכב על חשבונו של יוסי שבחון, כשגם מהראן לאלה ואלרואי כהן שהראו מוטיבציה רבה כשעלו אתמול מהספסל נמצאים בתמונת ההרכב, ואחד מהם עשוי לפתוח במקום בן שהר או טוטו תמוז, שאיכזבו מאוד. גם עמרי קנדה צפוי לחזור להרכב.

גם גילי ורמוט, שלא כשיר במאת האחוזים, עשוי לרדת לספסל מול נתניה בשל מצבו הבריאותי. הקשר, שסבל מכאבים במחצית השנייה והוחלף בדקה ה-69, שוקל לעבור ניתוח בקע עוד העונה אם הכאבים יחמירו. איתי שכטר הפצוע יערוך השבוע בדיקה אצל הרופא שניתח אותו בכתף בתקווה לשמוע חדשות טובות בנוגע למועד חזרתו הצפוי למגרשים.

וינסנט אניימה ביקש עוד לפני המשחק מאלי גוטמן לצאת לניגריה מסיבות אישיות, והמאמן אישר לו להמריא למולדתו ולשוב ביום רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully