וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "מקווה שהשחקנים קיבלו סטירת לחי"

מאמן הפועל ת"א הוסיף: "לא הייתה הקרבה". ורמוט: "חיפה הייתה הרבה יותר טובה". אבוקסיס: "רק קבוצה אחת הופיעה"

הפועל תל אביב אמנם הצליחה לחזור בשבוע שעבר למקום הראשון בליגת העל עם ניצחון 1:2 דרמטי על בני יהודה בזכות שער של טוטו תמוז. אך היום (שבת) נתקלו האדומים במשוכה גבוהה בהרבה וכשלו כשהפסידו 2:0 למכבי חיפה במסגרת המחזור ה-32 והשני של הפלייאוף העליון. עכשיו, הפועל תל אביב רחוקה שתי נקודות מחיפה כשנותרו רק שלושה משחקים לסיום העונה. האם האדומים יצליחו שוב להגיע מאחור?

גוטמן: "לא הייתה שום עייפות מנטלית"

מאמן הפועל תל אביב אלי גוטמן אמר בסיום המשחק: "אפשר להגיד שמכבי חיפה רצתה יותר, שיחקה אגרסיבי יותר, זכתה ביותר תאקלים ובכל מאצ'-אפ גופני. הכנו את הקבוצה מבחינה טקטית, ודיברנו במשך השבוע על שקט נפשי, אבל אולי הלכנו רחוק מדי. לצערי, לא ראיתי הקרבה, במשחקים מהסוג הזה מנצחים על ידי הקרבה, כמו יניב קטן שהיה פצוע ורץ והשתולל. אני יכול לפרגן לו, ואין לי מה לומר. הניצחון מגיע להם וזה הכל.

"לא הייתה שום עייפות מנטלית", הוסיף גוטמן. "כשמגיעים למשחק כזה כולם אמורים לשכוח את הכל. כרגע אין לי הסברים. במשחק הזה כולם חייבים לתת מעצמם 200%, וזה לא היה.

"על הרכבתו של אניימה זו אחריות שאני לוקח, כמו על כל אחד מהשחקנים שמשחקים", המשיך גוטמן. "אני אחד שלא מחלק את הקבוצה לחלקים, ואם יש מישהו שאני כן יכול לציין הוא מריו פצ'אלקה שראו כמה שהוא רצה לנצח. אבל בשורה התחתונה רצון זה מה שניצח את המשחק עבור מכבי חיפה".

המאמן האדום אף התייחס לעתיד הקרוב: "יש עוד שלושה משחקים, ואם אנחנו היינו ביתרון קטן לפני המשחק הזה, עכשיו הוא שייך לחיפה. אני מקווה שהשחקנים קיבלו סטירת לחי הערב ומעכשיו הם יבינו שאין מקום לטעויות".

אבוקסיס: "מדאיג אותנו שאנחנו לא משחקים טוב"

עוזר מאמן הפועל תל אביב יוסי אבוקסיס אמר: "מה שמדאיג אותנו זה המשחק הרע שלנו, מכבי חיפה עשתה עבודה מצוינת בכל המערכים. הייתה קבוצה אחת על המגרש. אמנם עד הדקה ה-15 היינו בסדר, אבל אחר כך כבר לא הופענו למשחק. גם בחלק ההתקפי נתנו לחלוצים שלהם לזכות בכל הכדורים".

אבוקסיס נשאל לפשר ההרכב בו עלתה הפועל: "עלינו בהרכב שאנחנו רגילים. לא רצינו להציב את מריו פצ'אלקה כקשר אחורי אחרי שהוא עשה עבודה טובה במשחקים הקודמים כבלם". אבוקסיס גם התייחס להרכבתו של יוסי שבחון כקשר: "הוא עשה אימונים טובים מאוד, הרגשנו שהוא שחקן מחויב.

"העבודה שלנו", המשיך אבוקסיס, "תהיה להחזיר את השחקנים למסלול הניצחונות. אני מאמין שאם ננצח בשלושת המשחקים האחרונים התמונה תהיה אחרת. יש פלייאוף מאוד קשה העונה. מדאיג אותנו שאנחנו לא משחקים טוב כמו בעונה שעברה, אבל בשלושה משחקים אפשר להתעלות. יש לנו עדיין סיכוי".

קשר הפועל תל אביב גילי ורמוט, שהוחלף במהלכה של המחצית השנייה, אמר בסיום: "עליתי לשחק עם זריקה, כמו שעשיתי במשחקים האחרונים, אבל זה לא קשור למשחק.

"מכבי חיפה הייתה הרבה יותר טובה, וניצחה בצדק" הוסיף הקשר האדום. "הלכנו לאחור, לעומת מכבי חיפה שהתנפלו עלינו, לחצו עלינו ויצרו מצבים וניצחו. כמובן שמכבי חיפה עשתה צעד גדול אל עבר האליפות, אבל יש לה פער של שתי נקודות ויש עוד תשע נקודות בקופה, נעשה הכל עד הרגע האחרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully