וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "עכשיו זה אישי"

כוכב ההיט מחפש נקמה בסלטיקס, שהדיחו אותו מהפלייאוף פעמיים בשלוש שנים. פירס: "אנחנו מצפים ממנו לטוב ביותר"

הסיבוב השני בפלייאוף ה-NBA ייצא לדרך הערב (ראשון), ולמרות השלב המוקדם לפחות אחת מהסדרות מסתמנת כקלאסיקה עוד לפני פתיחת המשחק הראשון. מיאמי ובוסטון ייאבקו ראש בראש על המקום בגמר המזרח בסדרה שמבטיחה רבות, ועבור לברון ג'יימס זו תהיה הזדמנות להילחם בשדים מהעבר ולהדיח סוף סוף את הירוקים שגרמו לו אכזבות רבות בשנים האחרונות.

במדי קליבלנד הודח קינג ג'יימס על ידי הסלטיקס בסיבוב השני ב-2008 למרות שקלע 45 נקודות במשחק השביעי, ובשנה שעברה בוסטון עשתה לו את זה שוב באותו שלב, בסדרה בה טען מאוחר יותר דן גילברט שלברון הרים בה ידיים ונטש את חבריו לקבוצה.

כוכב מיאמי, שמתגאה בדרך כלל בכמות השעות שהוא מבלה בצפייה וניתוח משחקי העבר שלו, הודה שלא צפה מאז במשחקים של אותה סדרה, והתמקד במפגשים בין ההיט לסלטיקס העונה כדי להתכונן לסדרה הנוכחית.

"הסיפור על איך שויתרתי מולם בשנה שעברה כבר הפך לנדוש", התלונן לברון ערב המפגש השלישי שלו בארבע השנים האחרונות מול הסלטיקס בפלייאוף. "אני לא מבין את הדיבורים האלה". על הרצון שלו לחלוף סוף סוף על פני הירוקים אמר לברון: "הפעם הזה אישי. אף אחד לא רוצה להפסיד בכל פעם לאותה קבוצה, שתמיד שולחת אותך לעשות תכניות לחופשה מוקדם ממה שתכננת".

מהעבר השני, בעיר השעועית לא מצפים מקינג ג'יימס לעוד תצוגת נפל, ופול פירס הבהיר: "גם עבורי המצ'אפ הזה כבר הפך לאישי. אני בטוח שהוא ייקח את הסדרה הזו בשיא הרצינות ואני מצפה ממנו לטוב ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully