וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלאט: "זה קצת מדאיג, אבל אין מה לעשות"

מאמן מכבי ת"א עם הראש בפיינל פור: "לא פייבוריטים, ננסה להמשיך ולהפתיע". אריק אלפסי: "שמח שנתנו להם פייט"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו


מכבי תל אביב סיימה הערב (שבת) את חובותיה המקומיות לפני ההמראה לברצלונה ביום רביעי עם ניצחון 78:92 בנתניה שנתן לה יתרון 0:2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף. הצהובים שוב התקשו לברוח במשך שלושת הרבעים הראשונים, אבל בדומה למשחק הקודם בסדרה, הרבע האחרון היה כולו של הקבוצה של דיוויד בלאט שפתחה מבערים וטיילה לניצחון בסיום.

בלאט: "עכשיו אני יכול להפסיק לשקר לשחקנים שלי"

"ברבע הרביעי יש לנו פתאום הרגשה של דחיפות ושצריך להתעורר", הודה מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט בסיומו של המשחק, "אבל מול קבוצות טובות יותר לא יהיה לנו את הלוקסוס הזה, אלא שמולן אנחנו גם בדרך כלל באים יותר חדים מנטלית ומפוקסים. זה קצת מדאיג, אבל אין מה לעשות. בתחילת השנה אמרו שאנחנו תופרים את כולם וגומרים את המשחקים ברבע הראשון, ועכשיו אומרים שאנחנו מנצחים רק במחצית השנייה, אז אתם תסבירו לי את זה".

לקראת המשחק מול ריאל מדריד בחצי גמר הפיינל פור אמר בלאט: "לפחות עכשיו אני יכול להפסיק להיכנס לחדר ההלבשה ולשקר שהמשחק הכי חשוב הוא מול נתניה, עכשיו אני יכול להגיד את האמת כי מה שחשוב זה הפיינל פור, שאף אחד לא חלם שנהיה בו ופתאום כולם חושבים שאנחנו צריכים לזכות בו. נעמיד את זה מולם והם כבר יעשו את העבודה.

"אני מאוד מתרגש מהפיינל פור, עשינו דרך ארוכה ומצוינת וגם הרבה מעבר למצופה ואני מקווה שנדע לתרגם זאת למשהו מיוחד, אני יודע שאנחנו לא פייבוריטים, אבל אנחנו יכולים לעשות משהו. נעשה הכל כדי להמשיך להפתיע".

אידסון: "מתרגש לקראת הפיינל פור"

דייויד בלו, שצלף 19 נקודות, הוסיף: "התרכזנו יותר ברבע השלישי, כשהגב שלנו מוצמד לקיר טבעי שנשחק חזק יותר. נצטרך להישאר בריאים, בכושר טוב ולעבוד היטב על תכנית המשחק שלנו, ויהיה בסדר".

צ'אק אידסון אמר: "זה מגרש קשה לשחק בו, זה היה מבחן טוב עבורנו, משחק הכנה מצוין וגם עמדנו במשימה שלנו. אני מאוד נרגש לקראת הפיינל פור. לפני כן לא דיברנו על זה יותר מדי אבל עכשיו אנחנו נתחיל לחשוב על זה ונעשה את כל מה שצריך כדי לעשות שם עבודה יפה".

אלפסי: "שיהיה למכבי בהצלחה בפיינל פור"

בצד המפסיד המאמן אריק אלפסי אמר: "זו תחושת פספוס, היינו קרובים וגם ברבע השלישי היינו במשחק. מכבי קלעה ב-55 אחוזים מה-3 וזה קשה לנצח אותם ככה. עכשיו צריך עוד הפעם לחכות 12 יום שהם יחזרו למשחק השלישי, אבל אני שמח לפחות שנתנו פייט. היינו יכולים לנצח משחק אחד לפחות בסדרה, אבל צריך להסתכל על התמונה הכוללת, ולראות שלא נקלענו למאבקי תחתית בשנה השנייה שלנו בליגה, הגענו לגמר הגביע ולטופ 16 בצ'אנג' קאפ, ועצם זה שאנחנו מרגישים פספוס מול מכבי תל אביב זה אומר משהו.

"הם צופפו את הצבע, צופפו על אדריאן במשחק העומד", הוסיף אלפסי. "אבל אין מה לעשות מול מכבי, חבל שלא ניצחנו. זו בעיה שרצה איתנו כל העונה בכך שברגע שהיריבה לוחצת על הדוושה היא מתקדמת בהתאם, אם לא היינו משחקים ככה לא היינו מסיימים במקום שסיימנו את העונה".

עוד הוסיף המאמן אלפסי: "הרגשתי שהיה לנו מומנטום והיינו יכולים לרדת להפרשים קטנים אבל לא עשינו דברים חכמים, ובלו ופארגו קלעו שלשות גדולות. שיהיה להם בהצלחה בפיינל פור".

אדריאן בנקס אמר: "אנחנו רק רוצים להראות שאנחנו לא נכנעים למכבי תל אביב ושאנחנו מגיעים לשחק כל משחק, מאוד קשה מול קבוצה כמו מכבי ארבעה רבעים כמו שצריך. אני חושב ששיחקנו בדרך מעוררת כבוד בשני המשחקים האחרונים מולה, עשינו דברים יפים ונראנו לא רע בכלל. אני מקווה שבמשחק הבא אולי נצליח להוציא מעצמנו משהו. מכבי היא אחת הקבוצות החזקות באירופה, יש להם פיתרון כמעט לכל דבר, ואנחנו פשוט צריכים לנסות ולהמשיך לעשות את העבודה שלנו, למרות שהיא לא פשוטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully