וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליל עלתה זמנית למקום הראשון

הקבוצה של גארסיה התעללה בארל-אביניון עם 0:5, ותפסה לעת עתה את מקומה של מארסיי. פ.ס.ז'-ולנסיין, 1:3, סושו-נאנסי 0:1

הליגה הצרפתית ממשיכה לבעור, והערב (שבת) יצא לדרך המחזור ה-33. ליל עלתה באופן זמני למקום הראשון על חשבונה של מארסיי (שתפגוש ביום ראשון בבית את אוקזר), עם 0:5 גדול על האחרונה בטבלה, ארל-אביניון, שכבר מזמן נשרה לליגה השנייה. לוריין השיגה ניצחון חוץ דרמטי עם שער בדקה ה-90, 2:3 על לאנס, בעוד שסושו ניצחה 0:1 את נאנסי, ואילו ראן ובורדו נפרדו ב-0:0. במשחק מאוחר גברה פריס סן ז'רמן 1:3 על ולנסיין.

ליל - ארל-אביניון 0:5

הקבוצה הביתית לא יכלה לבקש יריבה נוחה יותר כדי לעלות למקום הראשון, לפחות זמנית, עד שמארסיי תשלים את משחקה ביום ראשון. ז'רביניו מחוף השנהב כבש כבר לאחר שש דקות והכפיל את היתרון בדקת הסיום של המחצית הראשונה. מתיו דבושי (49) הוסיף אחד בפנדל, כשעמנואל קרוז מארל-אביניון הורחק בדקה ה-58. לקראת הסיום שחקני ליל הפכו את הניצחון לתבוסה עבור האורחים עם שערים של יוהאן קבאיי (84) ודויד רוזנהאל (88). ליל , כאמור, עולה זמנית עם יתרון של שתי נקודות למקום הראשון. מארסיי חייבת ניצחון כדי לשוב לפסגה.

לאנס - לוריין 3:2

הקבוצה הביתית קיוותה להשיג ניצחון כי אימת התחתית מרחפת מעליה, אלא ששערים מאוחרים של של קווין גמיירו (83) ופנדל (90) של מורגן אמלפיטאנו נתנו בסופו של דבר את שלוש הנקודות לאורחים. גמיירו גם כבש את שער היתרון בדקה ה-20, לפני שיוהאן דמון (34) ואדוארדו (36) הפכו עבור לאנס.

סושו - נאנסי 0:1

אדוארד בוטאן כבש שער ניצחון (11). הקבוצה הביתית עלתה שני מקומות לשביעי, זמנית. האורחים ממשיכים להסתבך בתחתית, כאשר הם יכולים לרדת מתחתיו אם קון תנצח במשחק החוץ שלה בניס.

פריס סן ז'רמן - ולנסיין 1:3

הקבוצה מעיר האורות קצרה ניצחון בית שהותיר אותה במקום הרביעי בליגה. ננה כבש בדקה העשירית, מתיו בודמר הוסיף אחד בדקה ה-22. דקה לפני סיומה של המחצית הראשונה גרגורי פוז'ול צימק, אבל זה לא הספיק לאורחים, כאשר ממאדו סאקו חתם את התוצאה וכבש בדקה ה-87 את השלישי לזכותה של הקבוצה מעיר הבירה.

במשחק נוסף, ראן ובורדו נפרדו בתיקו ללא שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully