וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן ירדה לליגה הלאומית

צ'קאנה וסימנטוב סידרו לאורדונים ניצחון שני העונה, 0:2 על אשקלון, שלא מנע את רוע הגזירה. ארקין: "יורדים בראש מורם"

ספורט 5

הפועל רמת גן ירדה הערב (שבת) רשמית לליגה הלאומית, אבל עשתה את זה בסטייל. החבורה של ירון הוכנבוים השיגה ניצחון ליגה שני העונה, 0:2 על הפועל אשקלון, ובכך קירבה מאוד את הקבוצה של אלי מחפוד לירידה לליגה הלאומית. הניצחון הראשון של רמת גן הושג אי שם במחזור הרביעי, אך לצערם של האורדונים, הניצחון השני הגיע מאוחר מדי. כשנותרו שלושה משחקים לסיום העונה, רמת גן רחוקה עשר נקודות מהמקום ה-14, שמוביל למבחנים.

המארחים היו טובים בהרבה לאורך כל 90 הדקות והגיעו שוב ושוב למצבים מסוכנים מול שערו של צחי גיגי, שהחליף את סטפן אהורלו הפצוע. קרלוס צ'קאנה נגח את הראשון בדקה ה-19 ושחר סימנטוב הפציץ את השני בדקה ה-72. אשקלון, במשחק הכי חשוב שלה העונה, קרסה ובעצם זהו הסיפור העצוב שמלווה את העונה של המועדון הזה שככל הנראה נמצא בדרך חזרה לליגה הלאומית.

רמת גן פתחה טוב יותר את המשחק ועלתה ליתרון בדקה ה-19. צמח הגביה מימין וצ'קאנה הפנוי נגח פנימה. השליטה של רמת גן נמשכה ואלי לוי היה קרוב לשני עם נגיחה חזקה. לפני ההפסקה נכנסה גם אשקלון למשחק ועבאס לא היה רחוק מכיבוש בבעיטה מ-20 מטרים.

בפתיחת המחצית השנייה ניסה שחר סימנטוב לכבוש את השני, אבל הבעיטה שלו חלפה ליד הקורה. רמת גן המשיכה להיראות מצוין ולהגיע למצבים, אבל אלי לוי, צ'קאנה וסימנטוב החמיצו מול גיגי. מנגד, בדקה ה-61 איילי ירה ממרחק וסחט הצלה ענקית מארקין. 11 דקות לאחר מכן סימנטוב סגר עניין עם שער מוצדק בבעיטה אדירה מ-18 מטרים.

הפועל רמת גן: איתי ארקין, עודד אלקיים, אלי לוי, יקיר שינה, דודי פדלון, דן רומן, קרלוס צ'קאנה, ציון צמח (וובה בראון, 85), שחר סימנטוב (אופיר חיים, 77), עומר בוקסנבוים, לירון דיאמנט (ג'ונתן אסוס, 66).

הפועל אשקלון: צחי גיגי, שי פטלק (אושרי גיטא, 39), יניב אלול, דרקו לובריץ', סואד פילקוביץ', רביד גזל, אמייה טגה (אור עלאווה, 76), מחמוד עבאס, אריק גאוו, סרג' איילי, איליה יברויאן (דניאל היידמן, 58).

הוכנבוים: "ניצחון עצוב"

ברמת גן לא התרגשו יתר על המידה מהירידה, שהייתה צפויה מאוד: "היינו ערוכים לקראת הירידה במהלך השבועות האחרונים וידענו שהרגע יגיע", אמר ניר ארקין, האיש החזק במועדון. "אני שמח וגאה מאוד בשחקנים שידעו לנצח הערב ולעשות את זה כמו ספורטאים. כבר אמרתי שאם נרד זה יהיה בראש מורם ואני מאמין שככה ניראה עד לסיום העונה. אני מקווה שהשחקנים ימשיכו להפגין את אותה נחישות ומלחמה. המטרה שלנו תהיה לעלות בתוך שנה אחת בחזרה לליגת העל. נעשה בעונה הבאה את כל המאמצים בכדי שזה יקרה".

המאמן ירון הוכנבוים: "זה ניצחון עצוב. היו לנו עוד משחקים עם כמות מצבים כמו שהיו לנו היום, אבל היום הבקענו שני שערים ובדרך כלל אנחנו נעצרים אחרי השער הראשון וכך איבדנו ניצחונות. הפועל רמת גן לא ירדה היום אלא הרבה לפני. אנחנו צריכים ליהנות מהכדורגל שלנו מעכשיו כי אנחנו משחקים יפה ומשוחרר. אני חושב שאם הייתי מגיע לקבוצה שבועיים או שלושה קודם, כשאפשר היה להביא שחקנים, אז הייתי מביא שניים או שלושה שחקנים שהיו יכולים לשנות את מצבה של הקבוצה אבל עדיף שלא נתעסק במה היה אם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully