וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

90 דקות לזאב חיימוביץ' בניצחון טרק גרוזני

הישראלי ערך בכורה העונה בהרכב של חוליט ב-0:1 על וולגה. ויסלה ומליקסון הפסידו בפולין. שער למגרלשווילי בניצחון אלקי

זאב חיימוביץ' רשם היום (שבת) את דקות הבכורה שלו לעונת הכדורגל 2011 ברוסיה, כשפתח בהרכב ושיחק 90 דקות בניצחון טרק גרוזני 0:1 על וולגה ניז'ני נובוגראד במחזור השביעי.

מוסאוונגוסי מגוני הזמבי, שנכנס כמחליף בדקה ה-60, כבש את השער היחיד במשחק רבע שעה לסיום וגרוזני השיגה את ניצחונה השני העונה ועלתה זמנית למקום ה-11. אגב, וולגה המפסידה כזכור מנהלת מו"מ מתקדם עם שחקן הפועל תל אביב, דני בונדר.

רובין קאזאן וביברס נאתכו יתארחו מחר אצל קיריליה סובייטוב בשעה 18:00 וינסו להתאושש מפתיחת עונה בינונית ולהשיג ניצחון שלישי.

*** ויסלה קרקוב ספגה הפסד שני ברציפות במחזור ה-24 בליגה הפולנית, כשנכנעה במגרשה 2:0 לגורניק זאבז'ה. מאור מליקסון השלים 90 דקות, אך לא עזר לקבוצתו למנוע הפסד ביתי ראשון מול היריבה מאז 1990. למזלה של ויסלה, סגנית המוליכה יגלונייה ביאליסטוק הפסידה 3:2 לפולוניה ביטום והפער ביניהן נותר שלוש נקודות.

*** חיים מגרלשווילי כבש את שערו הראשון בקפריסין ועזר לאלקי לרנקה של יצחק שום להשיג ניצחון חוץ חשוב 0:3 על אתניקוס אכנאס. שני מחזורים לסיום העונה, אלקי הבטיחה כמעט בוודאות עונה נוספת בליגה הראשונה. יובל שפונגין לא שותף בניצחון אומוניה ניקוסיה 1:2 על א.א.ק לרנקה.

*** רמי גרשון שיחק 90 דקות ב-1:1 הביתי של קורטרייק עם ווסטרלו בפלייאוף האמצעי בבלגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully