וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב גברה 78:92 על ברק נתניה

הצהובים שוב הסתבכו מול השמינית, אבל חילצו ניצחון שנתן להם 0:2 בסדרה, אבל לא הוסיף אופטימיות לקראת הפיינל פור

מכבי תל אביב עלתה הערב (שבת) ליתרון 0:2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף מול ברק נתניה אחרי ניצחון 78:92 באולם ישורון. הצהובים שוב נאלצו לעבוד קשה מול הקבוצה שסיימה את העונה הרגילה במקום השמיני, ורק אחרי שלושה רבעים צמודים הם ברחו לניצחון הצפוי.

שחקניו של דיוויד בלאט קיוו להציג יכולת משופרת לקראת המראתם לברצלונה ביום רביעי, אבל נגררו לעוד משחק צמוד ברובו, בתצוגה שלא מעוררת אופטימיות גדולה בקרב אוהדיה קבוצה לקראת המפגש מול ריאל מדריד בחצי גמר היורוליג ביום שישי. דייויד בלו שוב עשה את ההבדל בצליפות מבחוץ, וג'רמי פארגו התעורר בזמן אחרי מחצית ראשונה חלשה והיה גורם משמעותי בבריחה שהכריעה את המשחק, אבל יותר מדי דברים עדיין לא עבדו חלק עבור הצהובים.

נתניה, שהפסידה למכבי תל אביב גם בגמר הגביע ובשלושת מפגשי הליגה בין הקבוצות העונה, איבדה הזדמנות פז להיעזר בקהל המקומי שלה כדי לעקוץ את סגנית האלופה ולנצל את העובדה שהראש שלה נמצא בספרד, אבל חוסר יציבות בהתקפה ונחיתות מוחלטת בריבאונד עלו לה ביוקר.

מהלך המשחק

נתניה קיוותה לעוד פתיחה חזקה בדומה למשחק הקודם, ורומאו טראוויס לקח פיקוד בדקות הראשונות והוביל את קבוצתו ליתרון 4:8. ליאור אליהו ספג עבירה שנייה כבר אחרי ארבע דקות, אבל דייויד בלו שקם מהספסל במקומו תפר שלשה מהירה ועזר לצ'אק אידסון היעיל להפוך את הקערה ל-10:12 למכבי תל אביב. ההתקפה של נתניה נתקעה, אבל שורה של איבודים של האורחים מנעו מהם לברוח, והרבע הראשון הסתיים ב-19:23 למכבי תל אביב.

הצהובים כבר ברחו ל-21:27 אחרי הטבעה של טל בורשטיין, אבל אדריאן בנקס התעורר בזמן כדי להוליך ריצה נגדית, שהסתיימה בשלשה במעבר של ליאור שגב שקבע 29:30 לנתניה. סופוקליס שחורציאניטיס החל לחפור מתחת לסלים והעביר את היתרון בחזרה לסגנית האלופה, אלא שטראוויס וחבריו לא ויתרו ובעזרת הדחיפה מהקהל המשולהב ביציעים חזרו ל-38:41 שאילץ את דיוויד בלאט להזעיק פסק זמן שתי דקות למחצית, וטוני וושהאם דאג לשמור את המומנטום בצד הנתנייתי כשקבע 42:43 למקומיים בירידה להפסקה.

לרבע השלישי כבר עלה בלו בחמישייה, חימם את היד במהירות וקבע 45:49 למכבי תל אביב, כשמנגד בנקס המשיך לשאת בנטל הקליעה עבור אריק אלפסי ושמר את קבוצתו קרוב, לפני שליאור שגב איזן ל-53:53 בשתי קליעות עונשין מדויקות. הנדנדה נמשכה והפער של נתניה צמח עד 55:59, אבל ג'רמי פארגו הואיל בטובו להגיע למשחק עם שלשה חשובה שבלמה את המפולת, ופניני בשלשה נוספת סגר את הרבע השלישי על 61:65 למכבי תל אביב.

בדיוק כמו במשחק הראשון בסדרה, גם הפעם פתיחת הרבע הרביעי סימנה את התפרקותה של נתניה. בנקס נותר לבדו במערכה כששמוליק ברנר ושגב החטיאו שוב ושוב, ומהעבר השני פארגו איפס כוונות עם שתי שלשות רצופות שהקפיצו את התוצאה ל-67:82 וסגרו עניין מעשית חמש דקות לבאזר, ובסיום עמדה התוצאה על 78:92 למכבי תל אביב.

קלעו למכבי תל אביב: דייויד בלו (4 מ-6 לשלוש) וג'רמי פארגו (7 אסיסטים, 6 ריבאונדים) 19 נקודות כל אחד, צ'אק אידסון (7 אסיסטים) וריצ'רד הנדריקס (11 ריבאונדים) 11 כל אחד, סופוקליס שחורציאניטיס 10, גיא פניני 8, מילאן מצ'באן 7 (5 ריבאונדים), ליאור אליהו 4 (13 דקות), טל בורשטיין 3, דרק שארפ שיחק ולא קלע.

קלעו לברק נתניה: אדריאן בנקס 25 נקודות, רומאו טראוויס 21 (7 ריבאונדים), טוני וושהאם 9, ליאור שגב 8, אלטון בראון 6, שמוליק ברנר 4 (6 ריבאונדים, 5 אסיסטים), כריס ווטסון 3, אלירן גואטה, עמית שמחון וג'ו סמית שיחקו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully