וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב זכתה באליפות הנוער

30.4.2011 / 15:03

השחקנים של עמיר תורג'מן הביסו 0:4 את בני יהודה וכשנותרו 3 מחזורים לסיום העונה, הפער עומד על 9 נקודות. הדאבל בדרך?

קבוצת הנוער של מכבי תל אביב זכתה היום (שבת) מעשית באליפות המדינה אחרי ניצחון 0:4 על בני יהודה, אם כי יש לציין שמבחינה תיאורטית האליפות עדיין לא הובטחה. שלושה מחזורים לסיום העונה עומד הפער של הצהובים על תשע נקודות ממכבי חיפה, כשאחרי 27 מחזורים המאזן שלהם הוא 22 ניצחונות, ארבע תוצאות תיקו והפסד בודד. מכבי תוכל להשלים דאבל אם תנצח את הפועל באר שבע בגמר גביע המדינה ביום שלישי.

מישל נחמיאס, רועי קהת, עידו אחיאל ורוי שיר כבשו היום את ארבעת השערים - כולם במחצית השנייה - לעיני כ-1,000 צופים והמאמן עמיר תורג'מן אמר בסיום: "אנחנו מכוונים שהשחקנים יהיו ווינרים וירצו לנצח כל הזמן. אנחנו שמחים שהם לומדים את זה בסופו של דבר. נשאר לנו לקחת את הגביע ביום שלישי ובשבוע הבא אני רוצה להשיג מינימום נקודה על מנת 'לסגור את הבסטה' כמו שאומרים, ולהיות אלופים בצורה רשמית".

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, ניר לוין, הוסיף: "הדברים עוד לא הוכרעו סופית ורשמית, אבל למעשה אפשר להגיד שהסיפור גמור. אנחנו צריכים לחכות שזה יהיה רשמי ואז נוכל לעשות סיכומים. אפשר לראות את השיפור שיש בקבוצת הנוער בשבועות האחרונים וכל הכבוד לעמיר תורג'מן ולעוזרו ארז בלפר על העבודה המדהימה שהם עושים עם הקבוצה. כיף לראות את ההתקדמות של השחקנים הצעירים ואת היכולת הקבוצתית שלהם שהביאה לנו את האליפות".

הקשר רועי קהת, שכבר עלה העונה לבוגרים, אמר: "אנחנו קבוצה שבנויה משחקנים מחוברים שמשחקים כמה שנים ביחד ורואים את החיבור שלנו. המטרה של כולנו היא מן הסתם לעלות לבוגרים ולשחק שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully