וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגרד: נובאק דג'וקוביץ' יפגוש בגמר את פליסיאנו לופז

הסרבי ניצל את פרישת טיפסארביץ'. הספרדי גבר 6:7, 2:6 על וולאנדרי. אשטוריל: דל פוטרו-ורדסקו. רם וארליך הודחו מבלגרד

הכל כבר מוכן לקראת טורניר מדריד מסבב המאסטרס של סבב ה-ATP שייפתח השבוע בבירת ספרד, אך עוד לפני כן יש שלושה טורנירי חימר שנמצאים כבר עכשיו בשלבי ההכרעה שלהם. בטורנירי בלגרד, מינכן ואשטוריל נפתחו היום (שבת) משחקי חצי הגמר. הראשון להבטיח את מקומו באחד משלבי הגמר היה פלוריאן מאייר הגרמני, שעשה זאת מול הקהל הביתי במינכן ומול יריב גרמני אף הוא, פיליפ פצשנר. מאייר, המדורג מספר חמש בטורניר, ניצח 3:6, 4:6 את פצשנר לאחר שעה ו-13 דקות ויפגוש בגמר את ניקולאי דוידנקו, שהוביל 6:7 (3), 0:4 מול ראדק סטפאנק, שפרש.

באשטוריל נקבל את אחד הגמרים החזקים ביותר שיכולנו לבקש. חואן מרטין דל פורטו יפגוש את פרננדו ורדסקו הספרדי. הארגנטינאי ניצח 2:6, 6:7 (6) את פאבלו קוואבס האורוגוואי, בעוד ורדסקו ניצל את הפרישה של מילוש ראוניץ' לאחר שהוביל עליו 4:6. היום בפורטוגל נפתח בכלל במשחקי רבע הגמר. ורדסקו סיים את העבודה שלו ראשון כשניצח 7:6 (2), 2:6, 3:6 את קווין אנדרסון, בעוד ראוניץ' נגרר עד מאוחר וניצח 6:7 (4), 6:4, 3:6 את ז'יל סימון הצרפתי לאחר שהמשחק ביניהם נפסק פעמיים בשל גשם.

בבלגרד מחכים כולם כמובן לנובאק דג'וקוביץ' המקומי ויקיר הקהל, שמשך לכל משחק בטורניר עד כה 4,000 צופים משולהבים שתמכו בו לאורך כל שנייה. המדורג מספר שתיים בעולם, שעדיין מחזיק במאזן מושלם השנה, עלה כבר לגמר לאחר שיאנקו טיפסארביץ', שהיה אמור לפגוש אותו בחצי הגמר, פרש בשל פציעה. בחצי הגמר השני הצליח פליסיאנו לופז הספרדי לנצח 6:7 (3), 2:6 את פיליפו וולאנדרי האיטלקי המפתיע.

* אנדי רם ויוני ארליך הודחו בחצי הגמר של טורניר בלגרד לאחר הפסד 7:5, 1:6, 10:5 לפרנטיסק צרמק הצ'כי ופיליפ פולאסק הסלובקי.

נשים: מדריד כבר כאן

טורניר מדריד היוקרתי, בו מתקיימים טורנירי הנשים והגברים במקביל, נפתח היום עם משחקי הנשים. המדורגת הבכירה שנכנסה לסבב המשחקים היא השלישית בעולם ורה זבונרבה, שעבדה קשה, אך בסופו של דבר ניצחה 2:6, 6:1, 2:6 את פטי שנידר הוותיקה והטובה. מדורגת נוספת שנמצאת לאחרונה בכושר נפלא היא ויקטוריה אזרנקה, החמישית בעולם, שהמשיכה במומנטום גם היום כשדרסה 0:6, 0:6 את ורה דושבינה מרוסיה.

אגניישקה רדוונסקה, המדורגת 12 בעולם, חזרה מפיגור של מערכה ל-6:2, 1:6, 3:6 מול ירוסלבה שבדובה. גם סמנתה סטוסור נזקקה לשלוש מערכות לפני שגברה על ג'יזלה דולקו הארגנטינאית 6:3, 2:6, 2:6. פטרה קביטובה, הצ'כית הצעירה והכישרונית, ניצחה 4:6, 1:6 את אלכסנדרה דולגרו הרומניה. אנדראה פטקוביץ', הגרמניה החביבה, עלתה גם היא לסיבוב השני עם 3:6, 1:6 על לורדס דומינגז לינו. דומיניקה סיבולקובה הסלובקית ניצחה 3:6, 2:6 את סבטלנה קוזנצובה, בעוד אנסטסיה פאבליוצ'נקובה טיילה ל-0:6, 1:6 מול ז'י ז'נג הסינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully