וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל עכו ניצחה 2:3 את הפועל באר שבע

גבאי העלה את המארחת ליתרון, אך צמד של כנפו וזומא סידרו לאורחת ניצחון. אוזן צימק. הפסד בית חמישי ברציפות לקלינגר

מעטים האמינו בתחילת העונה שהפועל עכו הצנועה תגיע למצב בו היא משחקת לפרוטוקול לקראת סיום העונה. אז זה המצב לאחר שאלי כהן הוביל את הצפוניים לעונה מצוינת מבחינתם. הערב (שבת) ואחרי שהובסו 4:1 על ידי מכבי פתח תקוה במחזור הקודם, הוכיחה עכו שהיא לא מרימה ידיים גם בפלייאוף האמצעי. עכו הצליחה לנצח 2:3 את הפועל באר שבע בווסרמיל מצמד של אבי כנפו ושער נוסף של לואיס זומא. זאת לאחר שדובב גבאי העלה את המקומיים ליתרון. עכו עלתה למקום השמיני עם 24 נקודות.

מנגד, מעט חבל לראות שהקבוצה של ניר קלינגר נראתה ככה הערב ולא סיפקה לאוהדים שלה משחק קצת יותר טוב במשחק הבית האחרון שלה העונה. למעשה, זה היה הפסד בית חמישי ברציפות לקבוצה מבירת הנגב. אלונה ברקת וקלינגר יהיו חייבים לעשות הרבה חושבים ובדק בית בקיץ על מנת שהאימפריה שנקראת הפועל באר שבע תיראה קצת יותר טוב בעונה הבאה ותעמוד במטרה שהמאמן שלה הצהיר שהיא צריכה לעמוד בה: פלייאוף עליון.

אלי כהן: "באר שבע שיחקה כדורגל טוב והגיעה למצבים והשוער שלנו תפס יום גדול. לא פשוט להרים שחקנים בפלייאוף הזה, ומגיע קרדיט לשחקנים שלי על העבודה שעשו". על העתיד שלו, זה שלא יהיה בעכו כהן סירב להרחיב ורק אמר: "יש לי שתי הצעות, אחת מהן מליגת העל. סיימתי את החוזה שלי בעכו אבל עד סיום העונה אני לא אדבר על העתיד שלי".

ניר קלינגר: "היום הייתי מרוצה מהכדורגל של השחקנים הצעירים שלנו. הגענו לאין ספור מצבים, בייחוד במחצית השניה הטובה יותר שלנו, אבל גורש תפס יום גדול ובגלל זה לא ניצחנו. הפועל עכו גנבה היום ניצחון".

דקה 14: בנימין קיבל מסירה מרחק 20 מטר מהשער ושלח בעיטה חזקה, אך מכלוף הדף לקרן.

דקה 21: גול! אילוז מסר כדור נפלא בין שלושה שחקנים עכואים ומצא את גבאי, שעקף את גורש וגילגל משבעה מטרים פנימה. 0:1 להפועל באר שבע.

דקה 32: גול! באר שבע איבדה כדור בחצי המגרש של עכו. פלצ'וק מסר לכנפו, שניסה למסור. הכדור פגע באדלי, שינה כיוון וקבע 1:1.

דקה 60: רביבו הרים נהדר מימין, סוארס נגח חזק , אך גורש התעופף והדף.

דקה 66: גול! ראדי הגביה כדור חופשי מרחק 25 מטר אלכסונית משער. מכלוף נראה קולט את הכדור, אולם שמט אותו לגופו של כנפו המופתע שגילגל פנימה. 1:2 להפועל עכו.

דקה 80: גול! ראדי חטף לסוארס מרחק 17 מטר מהעשר, מסר לזומא שבעט פנימה. 1:3 להפועל עכו.

דקה 89: גול! יוני אוזן, קפטן קבוצת הנוער, ניצל טעות בהגנה העכואית, קיבל כדור מול גורש ומ-14 מטרים גילגל נהדר לפינה. 2:3 להפועל עכו.

הפועל באר שבע: אורי מכלוף, אביתר אילוז (יוני אוזן, 81), ריאן אדלי, וויליאם סוארס, שי לוק, משה אסולין (יוסי אלקיים, 75), דוד רביבו, סיראז' נאסר, איברהים עבדול ראזאק, איברהים בסיט, דובב גבאי (נדב קידר, 86).

הפועל עכו: דודו גורש, רן קוז'וך, גבע ברקאי, ליעד אלמליח, שמעון הרוש, בן בנימין, אבי כנפו (קווין ריינשטיין, 85), מהראן ראדי, ניקולאס פלצו'ק (שגיב כהן, 65), מוחמד כליבאת, רועי דיין (לואיס זומא, 61).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully