וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי פ"ת גברה 0:2 על הפועל חיפה

טל בן חיים (8) ועומר דמארי (90) נתנו לקבוצה של פרדי דוד ניצחון דחוק שנתן לה יתרון משמעותי במאבק על המקום השביעי

מכבי פתח תקוה עשתה הערב (שבת) צעד גדול בדרך להבטחת המקום השביעי אחרי שגברה 0:2 על הפועל חיפה. קבוצתו של פרדי דוד המשיכה לקצור הצלחות בפלייאוף האמצעי עם ניצחון חוץ בקרית אליעזר, שקירב אותה למענק מיקום של 600 אלף שקל.

גם בהפועל חיפה לטשו עיניים למקום השביעי למרות ההפסד 2:1 להפועל באר שבע במחזור הקודם, אבל שחקניו של ניצן שירזי הציגו משחק חלש במיוחד, התקשו לאיים על שערו של רובי לבקוביץ' וראו את טל בן חיים כובש כבר בדקה השמינית אחרי בישול של רועי בקל, ואת עומר דמארי חותם את התוצאה בתוספת הזמן.

דקה 8 - גול! רועי בקל איתר את טל בן חיים שפרץ היטב לרחב והכניע את קאלה - 0:1 למכבי פתח תקוה.

דקה 22 - סשה סטויאנוביץ' הסתער על הדיפה רעה של רובי לבקוביץ' אך בעט הישר לגופו של השוער שהדף לקרן.

דקה 64 - הפועל חיפה המשיכה לשלוט אך התקשתה לייצר מצבים, ומהעבר השני מצאה הרמה של אורי אוזן את ראשו של עומר דמארי שנגח מתוך תיבת החמש מעל המשקוף.

דקה 90 - גול! המלאבסים סגרו עניין כשאורי אוזן בישל לעומר דמארי, והחלוץ כבש בקלות - 0:2 למכבי פתח תקוה.

מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ', אורי אוזן, ג'ו ביזרה, תומר אלבז, אלירן דנין, סבסטיאן סנסוני, אסי משיח, רועי בקל, דני פרדה (מיכאל זנדברג 57), טל בן חיים (עומר גולן 77), עומר דמארי.

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עומר ורד, סביטי ליפנייה (אלון בוזוגרי 81), גולן חרמון, אייל טרטצקי, אושרי רואש, רועי שוקרני (ניקולה גרוביישיץ', 68), חנן ממן, סשה סטויאנוביץ' (אמיר אבו ניל 46), הישאם כיוואן, עדן בן בסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully