וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל - מנ' יונייטד: פרגוסון מוכן לדרמה

מאמן יונייטד מוכן לקרב נגד ארסנל (א', 16:00): "הצמרת תאבד נקודות, גם צ'לסי". ונגר: "ססק ווינר, ההישג אם ננצח כקבוצה"

זאת ההזדמנות הגדולה של מנצ'סטר יונייטד להוציא יריבה מהמירוץ לאליפות, וההזדמנות האחרונה של ארסנל להיות חלק מהמאבק על התואר. ביום ראשון ב-16:00 תארח ארסנל את מנצ'סטר יונייטד למשחק של להיות או לחדול. התותחנים חייבים ניצחון כדי לצמק את הפער מהמוליכה לכדי 6 נקודות, כל תוצאה אחרת תסגור את הסיפור מבחינתם.

יוהאן דז'ורו יפתח במרכז ההגנה של ארסנל. ארסן ונגר צפוי לפתוח עם רובין ואן פרסי וסמיר נאסרי בחוד, ועם אלכס סונג, ג'ק ווילשייר, ת'יאו וולקוט וססק פברגאס בקישור. ארסנל לא ניצחה את השדים האדומים בחמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, ורשמה בהם ארבעה הפסדים ותוצאת תיקו אחת. התותחנים במשבר לאחר שבשלושת משחקיהם האחרונים באיצטדיון האמירויות הם אספו שלוש נקודות בלבד, והבקיעו שער אחד.

מאמן ארסנל ארסן ונגר תולה תקוות ביכולתו של פברגאס להתעלות ברגע האמת. הצרפתי הזכיר את מלחמתו של הקשר בפציעות, ואמר כי פברגאס מנסה לאזן בין תשוקתו לניצחון לשמירה על גופו. "זה יותר מדי עבורו ביחס לגילו", אמר הפרופסור הצרפתי, "אבל הוא הקפטן של הקבוצה, ואן פרסי הוא הקפטן המשני והם לוקחים הרבה מאוד על עצמם, ססק הוא ווינר, הוא רוצה לנצח, הוא נואש לניצחון, והוא מתוסכל כשזה לא קורה".

"אני מאמין שניצחון יוריד מהשחקנים את הלחץ שיש עליהם", התייחס ונגר למשחק מול מנצ'סטר יונייטד. "אני מרגיש שהעונה הקבוצה הזאת מסוגלת לזכות בכל דבר, אבל כשדברים הלכו נגדנו הפכנו לעצבניים מדי, במיוחד ברגעים מכריעים. התבגרנו השנה, ההישג הכי גדול יהיה אם הם ינצחו כקבוצה".

מנצ'סטר בונה על כושרו הטוב של ווין רוני, שאגב, כבש בשלושה מארבעת משחקיו האחרונים נגד התותחנים. אלכס פרגוסון ירצה להוריד מהעומס על ריו פרדיננד, והוא עשוי לפתוח בהגנה עם כריס סמולינג. "תמיד אנחנו משחקים טוב באביב", אמר מאמן יונייטד אלכס פרגוסון לקראת הקרב הגדול, ובתוך כך החמיא לעצמו בצורה עקיפה על יכולתו להכין קבוצות כמו שצריך. "ככל שצוברים יותר ניסיון, כך קל יותר להתמודד עם קשיים".

הניצחון הגדול בשאלקה במסגרת חצי גמר ליגת האלופות והאפשרות לצאת מהאמירויות עם ניצחון, ישתיקו את מבקרי יונייטד, שטענו לאורך העונה כי השדים האדומים לא משחקים היטב מחוץ לאולד טראפורד. "חלק מהביקורת על היכולת שלנו במשחקי החוץ הייתה מוצדקת", אמר פרגוסון, "אבל באולד טראפורד יש אווירה נפלאה. חוץ מזה, הבקענו הכי הרבה שערים בליגה, כך שהביקורת לא במקומה".

דארן פלטשר צפוי לשחק רק בגומלין נגד שאלקה, החלוץ הבולגרי דימיטאר ברבאטוב טרם החלים מהפציעה במפשעה, ופרגוסון צפוי לפתוח בהרכב עם ווין רוני וחאבייר הרננדס בחוד, כשבקישור ישחקו נאני ו-ולנסיה. "הדרמה עדיין לפנינו", סיכם פרגוסון, "קבוצות הצמרת יאבדו נקודות, כולל צ'לסי. לפני חודשיים כולם הסתכלו על המשחקים האלה כמכריעים והם באמת כאלה, אם נגיע למחזור האחרון במצב שבו ניצחון ביתי יבטיח לנו אליפות, אהיה מאוד שמח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully