וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו הישעה את רונאלדו מהמשחק נגד סראגוסה

עקב הביקורת שהטיח בו אחרי ההפסד לבארסה. מוריניו צפוי לקבל השעייה מ-4 משחקים. קלדרון: "ז'וזה מבייש את ריאל"

הבלגאן חוגג בסנטיאגו ברנבאו. מאמן ריאל מדריד ז'וזה מוריניו השעה את כוכב קבוצתו כריסטיאנו רונאלדו ממשחק הליגה הערב נגד סראגוסה (19:00, ספורט 5 ו-HD), וזאת בעקבות הביקורת שהעביר רונאלדו על מאמנו אחרי ההפסד לברצלונה בחצי גמר ליגת האלופות. "ככה החלטתי", אמר "המיוחד" כשנשאל מדוע רונאלדו לא ייכלל בסגל הבלאנקוס, במשחק כה חשוב, כשהקבוצה במרדף אחרי ברצלונה. כזכור, אחרי ההפסד לבארסה נשאל רונאלדו מה דעתו על סגנון המשחק של מוריניו, ואמר: "אני לא אוהב לשחק בסגנון הזה, אבל אני חייב להסתגל".

בתוך כך, "אס" הספרדי מפרסם כי אופ"א צפויה להעניש את מוריניו בהרחקה מארבעה משחקים, כולל המשחק נגד ברצלונה בקאמפ נואו (שלישי, 21:45) בו יישב ביציע. ועדת המשמעת של אופ"א קבעה כי מוריניו הפר את תקנון ההתנהגות במהלך מסיבת העיתונאים בו ביקר את השופטים וטען כי ברצלונה זוכה להישגים זכות דברים שלא קשורים ישירות ליכולתה במגרש.

השבוע הסוער שעבר על ריאל מדריד לא נעלם מעיניו של נשיאה לשעבר רמון קלדרון. מסיבות העיתונאים של המאמן ז'וזה מוריניו בהן תקף את פפ גווארדיולה וברצלונה, העלה תאוריות קשר שונות לגבי הצלחת הבלאוגראנדה והמהומה על המגרש ומחוצה לו בעקבות הרחקתו של פפה, לא מצאו חן בעיני קלדרון.

לדעת קלדרון האשם במצבה הנוכחי של ריאל מדריד הוא אך ורק ז'וזה מוריניו, שהתנהגותו לא הולמת את גישת המועדון וההיסטוריה המפוארת שלו. "זאת לא ריאל מדריד, הנשיא פלורנטינו פרס העביר את הכוח שלו למוריניו, מוריניו שולט לחלוטין בריאל", אמר קלדרון.

"אפילו היו"ר לא יכול להיכנס למשרד של מוריניו, כי הוא תמיד נועל אותו, זה בלתי אפשרי שההתנהלות הזאת תוביל לסוף טוב", הוסיף קלדרון, "בימי דברים כאלה לא היו קורים, לא הייתי נותן לקבוצה להיטלטל בין סערה לסקנדל".

קלדרון, שהיה נשיא ריאל בין השנים 2006 ל-2009, טען כי האוהדים הם שמשלמים את מחיר הכישלון של מוריניו. "המועדון נתן לאוהדים מאמן שידע מה זאת ריאל, ועכשיו הם משלמים על זה. מצער שאת המחיר לא משלמים המאמן והשחקנים אלא האוהדים".

קלדרון הגדיר את התנהגותו של מוריניו במסיבת העיתונאים לאחר ההפסד 2:0 לברצלונה כ"בלתי הולמת", וטען שלקבוצה כמו ריאל מדריד אסור להיגרר לביקורת על שופטים. "ריאל זה מועדון ענק שמעולם לא התלונן על שופטים, מסיבת העיתונאים הייתה מבישה, אסור לדבר על יוניצ"ף או השופטים. כל התביעות המשפטיות ההדדיות בין ריאל לברצלונה הן טעות".

עדכון ראשון: 10:42, 30.04.11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully