וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על אירופה

בני יהודה ומכבי תל אביב נפגשות לדרבי תל אביבי קטן שכולו קרב על המקום השלישי. כל ההימורים שלנו בפנים

לצד משחק העונה, יתקיימו בשבת כל שאר משחקי המחזור ה-32 בליגת העל ואחד ממוקדי העניין יהיה בבלומפילד שם יתקיים דרבי תל אביבי קטן על הכרטיס לאירופה כשבני יהודה תארח את מכבי תל אביב. ארבע נקודות בלבד מפרידות בין הצהובים שבמקום השלישי לזהובים שירדו ביום שני למקום השישי. בואו להתכונן איתנו למשחק עם כל מה שפשוט חייבים לדעת לפני ההימור. שיהיה בהצלחה.

משחקים מספר 55-57: בני יהודה - מכבי תל אביב

* סטטיסטיקה כללית:

ההפסד להפועל תל אביב קטע לבני יהודה רצף שלושה ניצחונות רצופים. אלא שבמשחקי בית לא הפסידה בני יהודה מאז ה-15 בדצמבר (1:0 להפועל תל אביב) ובסך הכל פעמיים העונה בליגה. מכבי תל אביב קטעה בשבת רצף שישה משחקים ללא ניצחון. במשחקי החוץ העונה השיגו הצהובים 26 נקודות, כמחצית מסך הנקודות של הקבוצה.

ראש בראש:

בשני המפגשים בעונה הסדירה ניצחה כל קבוצה במגרשה בתוצאה 0:2. בעונה שעברה ניצחו הצהובים את בני יהודה בחוץ בתוצאה 0:1 משער של יוסי שבחון. היה זה ניצחון החוץ היחיד של הצהובים על הזהובים בחמשת המפגשים האחרונים.

* כמות שערים:

חמשת משחקי החוץ האחרונים של מכבי תל אביב הניבו יחד 19 שערים. בני יהודה כבשה לפחות שער אחד ב-12 משחקי הליגה האחרונים, אך רק באחד מהם נכבשו יותר משלושה שערים.

* מחצית ראשונה:

רק פעם אחת בששת המשחקים האחרונים ירדה בני יהודה ליתרון בהפסקה. למכבי תל אביב זה לא קרה מאז ה-2:2 הביתי עם הפועל עכו בחמישי במרץ.

* ההימורים שלנו:

בני יהודה - מכבי תל אביב X, היחס: 2.90
מחצית ראשונה 1, היחס: 2.90
אנדר/אובר שערים (2-3) X, היחס: 1.80

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully