וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט לא מתרגש מהרבע שסאליבן העניק

אחד מהבעלים אמר שלווסטהאם 25% להינצל, המנג'ר טען שלא שמע אך הוסיף: "אני לא איש עסקים, אני לא יכול לדבר באחוזים"

ווסטהאם ממשיכה להיאבק על חייה בפרמיירליג ונגד ירידה לליגת המשנה, כאשר אפילו אחד מצמד הבעלים של הקבוצה, דייויד סאליבן, נשמע נואש לגבי היכולת של הפטישים להישאר בליגה הראשונה, כשטען כי "לקבוצה יש 25 אחוזים להינצל מירידה".

הקבוצה הלונדונית נמצאת ברצף שלילי ביותר של ארבעה הפסדים רצופים, דבר שהוביל אותה אל מעמקי הליגה, אבל אפילו זה וגם משחק חוץ לא קל מול מנצ'סטר סיטי ביום ראשון עדיין לא מרתיעים את המנג'ר הישראלי אברהם גרנט, שנשאל לפשר דבריו של הבעלים.

"לא קראתי את מה שהוא אמר", הסביר גרנט, "כך שאני לא יכול להתייחס לדברים הללו, אבל דייויד הוא איש עסקים. אני חושב שיש לנו סיכוי להישאר. אנחנו שתי נקודות מהקו האדום, ואין לי ספק שאנחנו יכולים לעשות זאת. הראינו בעבר, כשהיה לנו פחות סיכוי, שאנחנו יכולים לקחת נקודות.

"יש לנו עוד ארבעה משחקים עד לסיומה של העונה", הוסיף גרנט, "ואני לא יודע לכמת את הסיכויים שלנו באחוזים, אני לא איש עסקים. זה לא משנה אם נאמר שיש 51 אחוזים או 32.5 אחוזים".

לאחרונה נפוצו שמועות על החלפתו של גרנט בתום העונה, אפילו אם יצליח להישאר בליגה הבכירה. בכל אופן, גרנט סבור ששבע נקודות מארבעת המשחקים הקרובים של הקבוצה יכולים להשאירה בליגה. "לפני ארבעה חודשים הסיכוי שלנו להישאר היה 10 אחוזים, כך שזה תמיד משתנה. אם נזכה בארבע נקודות משני המשחקים הבאים, הסיכויים שלנו יגדלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully