וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': מכבי קרית מלאכי מתקרבת לסגנות

הקבוצה ניצחה 0:2 את עירוני כפר יונה והחליפה מקומות עם בני אילת, שסיימה רק בתיקו. כפר קרע ורמות מנשה ירדו לליגה ב'

הפועל ירושלים כבר עלתה לליגה הלאומית, אבל המתח הגדול שנותר עד סיום העונה השאיר את מאבקי הפלייאוף וקרבות התחתית. היום (שישי) ירדה סופית שמשון בני טייבה, שסיימה ב-2:2 נגד הפועל נחלת יהודה, שמצידה מתקרבת גם היא לליגה ב'. הפער בין נחלת לצפרירים חולון עומד כעת על שתי נקודות בלבד לפני המחזור האחרון בליגה.

במשחק עצמו טייבה הובילה משער של עלא רביע בדקה ה-45, מורדי פינטו השווה (73), סמיר עבד אלחי (75) החזיר את היתרון לטייבה ואורן דיין השאיר לנחלת נקודה (79) חשובה שמשאירה סיכוי להגיע למבחנים. צפרירים חולון עמדה איתנה מול אלופת ליגה א', מחוז דרום, הפועל ירושלים, אבל בדקה ה-54 היא ספגה את שער הניצחון של הירושלמים מיקי וייצמן.

הקרב על המקום השני בליגה ממשיך להתחמם, כאשר מכבי קרית מלאכי טיפסה למקום השני אחרי ניצחון חוץ 0:2 על עירוני כפר יונה. אלירן אסאו (509 וקובי אבדייב (87) כבשו את השערים שהקפיצו את קרית מלאכי ל-55 נקודות, שתיים יותר מבני אילת, שסיימה ב-2:2 נגד הפועל כפר שלם, שעדיין לא הבטיחה את מקומה בפלייאוף. אבי מלכה (32) ומוחמד עמרייה (40) כבשו את שערי היתרון לאילת, אבל עדי שקרוקה (45) ודודי ליברמן (54) השאירו נקודה חשובה לכפר שלם.

מכבי קביליו יפו גברה 0:2 על עירוני נתיבות וכנראה תגיע לפלייאוף מהמקום הרביעי. היפואים נעזרו בשערים של מאור מרציאנו (30) וליעד ברקוביץ' (75) כדי לטפס ל-50 נקודות. מי שניצלה בוודאות מירידה לליגה ב' היא מכבי קרית גת, שניצחה 0:2 את מכבי יבנה. ניסים בן דוד (109 ושלומי משה (25) כבשו את השערים החשובים.

משחקים נוספים:

השקמה/רמת חן - הפועל מרמורק 2:2
להשקמה: נוי וייצמן (3), יוסי עמר (82); למרמורק: אפי מלכה (20), עידן שמש (70)

הפועל ערד - עמישב פתח תקוה 1:2
לערד: אלירן גבאי (15), עומר אבו הדובה (70); לעמישב: דניאל רז (20)

צפון: כפר קרע ורמות מנשה ירדו לליגה ב'

גם במחוז הצפוני הקרבות הבולטים הם הדירוג לפלייאוף, אבל היום נקבע גם כי מכבי כפר קרע ורמות מנשה מגידו נשרו לליגה ב'. כפר קרע סיימה רק ב-1:1 נגד עירוני טבריה אחרי שגדעון אדגו הוביל אותה ליתרון בדקה השלישית, אך אבי עמר איזן בדקה ה-75. רמות מנשה מגידו הפסידה 2:0 להפועל אסי גלבוע אחרי שאבי דנן (33) ואורן זילקה (92) ונפרדה גם היא מהליגה השלישית.

הפועל כפר קנא נמצאת כעת במקום שמוביל למבחנים נגד הירידה אחרי שהובסה היום 4:1 על ידי הפועל עפולה. רונן שוורצמן (12), קובי שריקי (21), מוחמד חיג'זי (72) ואסי אברהמי (86) כבשו את השערים שסיבכו את כפר קנא, לה כבש רק טאהר טאהר (40). כפר קנא תמשיך להיאבק כדי לברוח מהמקום ה-14 עם אחי עכו, שמקדימה אותה בנקודה. עכו הביסה 1:4 את מ.ס. אום אל פאחם משערים של שאדי גדבאן (42, 52, 78) ושער נוסף של דאוד אגא (84).

הקרב על המקום השני ממשיך להתחמם, כשנכון לעכשיו הפועל עפולה נמצאת במצב הטוב ביותר לתפוס אותו אחרי הניצחון על כפר קנא. לעפולה יש הפרש שערים טוב יותר מאסי גלבוע, שכאמור ניצחה את רמות מנשה, ומעירוני קרית אתא, שגברה 3:4 בחוץ על מכבי טמרה. אילן טל (צמד), קובי דנינו ויוחאי כהן כבשו את השערים החשובים, בעוד פואד ח'יר אלדין (53, 60) ועיד אבומנע (90) הבקיעו לטמרה. לעפולה, לאסי גלבוע ולקרית אתא יש כאמור 56 נקודות לפני המחזור האחרון. עירוני טבריה תהיה הקבוצה הרביעית שמגיעה לפלייאוף העליון.

יתר המשחקים:

מכבי כפר קנא - הפועל חדרה 2:2
לכפר קנא: ג'יהאד רביע 50, אדיר שמעון 85, פנדל; לחדרה: כפיר אזולאי 64, רן קוגן 69

מכבי צור שלום - מכבי אום אל פאחם 1:0
לאום אל פאחם: גיא צרפתי 73

מ.ס. כרמיאל צפת - הפועל דליית אל כרמל 1:0
לדליית אל כרמל: איחסן חלבי 31

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully