וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין-מ.ס אשדוד: דורה יודע שכל משחק קריטי

מאמן סכנין רוצה להשאיר את הנקודות בבית במפגש התחתית (19:00). פטי וחלאיילה שבים להרכב. אוחיון המוצהב ייעדר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* לראשונה העונה, בני סכנין לא הפסידה שלושה משחקים ברצף.

* סכנין לא הפסידה בסיבוב השני לאף אחת מהיריבות שלה בפלייאוף התחתון.

* לסכנין שלושה ניצחונות בית בלבד העונה.

* מתוך 31 מפגשים בין הקבוצות נרשמו סך הכל שלוש תוצאות תיקו, כשמתוך שלושת המשחקים האחרונים בדוחא אשדוד ניצחה פעמיים.

מפתחות והכנות

בני סכנין:

אי אפשר להתעלם מהשינוי והשיפור ביכולת מאז הגיע שלומי דורה לקבוצה, ובסכנין מקווים כי היכולת הזאת תספיק להישאר בליגה. בקבוצה היו מאוד מאוכזבים מהעובדה שלא הצליחו לשמור על היתרון מול הפועל פתח תקווה מה שהיה פותח מחדש את התמודדות על התחמקות מהמקום ה-14 שמוביל למשחקי מבחן.

"יש אוירה טובה בקבוצה", אמר היום (שישי) דורה לשחקניו. "אני מרגיש שיש לכם הרבה יותר ביטחון ואני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי גם מחר במשחק. כל משחק עד סוף העונה הוא קריטי". מחר תחסר סכנין את עלא אבו סלאח ואחמד קאסום המוצהבים, ובמקומם יחזרו שני המוצהבים מהמשחק הקודם, חאלד חלאיילה ויא יא פטי. המשמעות היא שעידן ויצמן ימשיך לתפקד כבלם לצד פטי, ואילו באסם גנאים יתופקד שוב כקשר האחורי לצידו של חלאיילה הפעם.

מ.ס אשדוד:

שבוע אחרי הניצחון על הפועל אשקלון, ינסו שחקניו של יוסי מזרחי לצבור שלוש נקודות נוספות ולהבטיח סופית עונה נוספת בליגת העל. בקבוצה יודעים שהפסד בדוחא, יסבך קשות את הקבוצה בקרבות התחתית.

מזרחי ייאלץ להסתדר ללא הקפטן והכובש המצטיין משה אוחיון, שיחמיץ את ההתמודדות בשל צבירת כרטיסים צהובים, כאשר בן בוטבול הצעיר מועמד לפתוח במקומו. שינוי נוסף שיתכן הוא חזרתו להרכב של הניגרי עמנואל סארקי, ככל הנראה על חשבונו של עידן סרור המאכזב.

יעמדו למבחן

בני סכנין: חאלד חלאיילה

בשבוע שעבר, ללא הקפטן שלה, סכנין כמעט חזרה עם ניצחון חשוב ביותר מול הפועל פתח תקווה. עד סוף העונה כל משחק גורלי עבור סכנין וברגעים האלה היא צריכה מנהיג על המגרש, אחד שיידע לעשות את ההבדל מניצחון ביד לתיקו מאכזב. מחר שוב ייבחן חלאיילה האם יש לו את מה שצריך להיות קפטן ברגעים המכריעים של העונה.

מ.ס אשדוד: דמיטאר מקרייב

בהיעדרו של משה אוחיון המוצהב, יצטרך החלוץ הבולגרי ליטול אחריות ולגלות מנהיגות בקבוצה. מקרייב היה מעורב לאחרונה בשתי תקריות אלימות בתוך המועדון, ולמרות זאת הוא ממשיך לקבל קרדיט ממאמנו ויפתח. כיבושים שלו בסכנין יעזרו לאשדוד להשיג נקודות יקרות שיבטיחו עונה נוספת בליגת העל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

הרכבים משוערים

בני סכנין: מוחמד קנדיל, לוהאב כיאל, יא יא פטי, עידן ויצמן, מהראן אבו ריא, חאלד חלאיילה, באסם גנאים, נסטיה צ'ה, חאמד גנאים, לירן כהן, קוסטדין אזורוב.

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, אפה אמברוז, ניסו קפילוטו, רחמים צ'קול, ניר ביטון, סטפן קינגווה, בן בוטבול, עמנואל סארקי, עידן שריקי, דמיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully