וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן - הפועל אשקלון: הפסד וגמרנו

האורדונים יודעים שאיבוד נקודות יוריד אותם סופית ללאומית: "שייגמר כבר הסיוט". צחי גיגי צפוי לעמוד בשער האורחים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* במשחק הקודם בין השתיים באצטדיון וינטר, אשקלון ניצחה 0:4 ולמעשה רשמה את ניצחונה הגבוה ביותר העונה.

* אשקלון מגיעה למשחק לאחר שני ניצחונות בית רצופים בפעם הראשונה העונה, נגד בית"ר ירושלים ו-מ.ס. אשדוד.

* סרג' איילי סייע בעונה שעברה להשאיר את הפועל רמת גן בליגת העל. מחר הוא חוזר לסגל אחרי פציעה לנסות לעשות זאת עם אשקלון נגד האקסית.

מפתחות והכנות

הפועל רמת גן:

האורדונים יודעים שהפסד מחר משמעותו חותמת סופית על ירידתה של הקבוצה לליגה הלאומית. קשה להאמין שמישהו במועדון עוד חושב שאפשר להינצל ולכולם ברור שגם אם הקבוצה תצבור נקודות מפתיעות נגד אשקלון, הירידה תיקבע בשבוע שלאחר מכן. "אנחנו רק רוצים שהעונה המגעילה הזו תיגמר כבר, שייגמר לנו הסיוט", כך אמר גורם בקבוצה ל'וואלה ספורט' והיטיב לבטא את התחושות בקרב הרמת גנים, שניצחו העונה רק פעם אחת בליגת העל.

בחלק המקצועי יחסר המאמן ירון הוכנבוים את הבלם המוצהב טל חן, ובנוסף אליו גם את צמד הבולגרים ששוחררו מהסגל, אלין טופוזאקוב ודימיטאר טלקיסקי. הקשר הצרפתי ג'ונתן אסוס החלים מפציעה ועשוי לפתוח בהרכב.

הפועל אשקלון:

בהפועל אשקלון ממשיכים להתייחס לכל משחק כאל מלחמת עולם, אך יחד עם זאת עושים חישובים לגבי המשחקים של סכנין ולקראת המשחק בית שתי הקבוצות בשבוע הבאה וכל אפשרויות ההסתבכות בתחתית. שחקן בקבוצה הסביר זאת ואמר: "סכנין לפנינו ואם ננצח אז שבוע הבא נארח אותם. גם תיקו ישאיר אותנו מעליהם, וזה חשוב מאוד. כדי לבוא מעליהם אנחנו צריכים לנצח מחר. אני לא מאמין שאשדוד יפסידו בסכנין. אם הם יפסידו אז גם הם רק שתי נקודות מהירידה ומסתבכים חזק מאוד. כך גם הפועל פתח תקוה אם תפסיד בטדי".

גם המאמן אלי מחפוד מודע לחשיבות המשחק ואמר: "זה משחק משמעותי ביותר וישפיע על כל ההמשך. ניצחון מחר ייתן לנו יתרון משמעותי להמשך ויכול להזניק אותנו. מספר הנקודות של הפועל רמת גן מטעה והיא קבוצה שיודעת לעמוד על המגרש ולשחק כדורגל. אפשר היה לראות אצלה את זה בסיבוב השני נגד קבוצות איכותיות. רק בהקרבה ואם ניתן הכל על המגרש נוכל לנצח".

הבעיה המקצועית הכי גדולה של הקבוצה לקראת המשחק היא השוער סטיבן אהורלו, שעדיין סובל מכאבים בברך וייתכן שלא יפתח בהרכב. במקרה כזה יפתח בשער צחי גיגי, שצבר בסך הכל הופעה אחת בלבד בליגת העל עד עתה ואין לו את הנסיון ברמות האלה. שי בירוק סובל ממתיחה ולא צפוי להיות בסגל, כאשר גם אדיר טובול עדיין פצוע ושניר גואטה ייעדר עקב צהובים. אושרי גיטא צפוי להחליף את גואטה.

יעמדו למבחן

הפועל רמת גן: ציון צמח

כמו מרבית המושאלים של מכבי תל אביב, ינסה גם ציון צמח להוכיח כי מקומו בסגל של הצהובים בעונה הבאה. צמח, אחד הבודדים שהציגו יכולת סבירה במהלך העונה הכושלת של רמת גן, ינסה לנצל את המחזורים האחרונים כדי לקנות לעצמו בחזרה את המקום בקבוצת נעוריו.

הפועל אשקלון: צחי גיגי

סטיבן אהורלו, השוער הראשון של הקבוצה, לא צפוי לשחק. במקרה כזה מחכה למחליפו צחי גיגי מבחן ברמות הלחץ הגבוהות ביותר, אחרי שקיבל הזדמנות אחת רק בגלל הרחקה קודמת של אהורלו. שיהיה בהצלחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הרכבים משוערים

הפועל רמת גן: איתי ארקין, עודד אלקיים, אלי לוי, יקיר שינה, תמיר בן עמי, ג'ונתן אסוס (דן רומן), קרלוס צ'קאנה, ציון צמח, שחר סימנטוב, עומר בוקסנבוים, לירון דיאמנט.

הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, שי פטלק, יניב אלול, דרקו לובריץ', סואד פילקוביץ', רביד גזל, אמייה טגה, מחמוד עבאס, אריק גאוו, אושרי גיטא, איליה יברויאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully