וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאנט: "אנחנו מפרקים קבוצות ככל שהסדרות מתקדמות"

כוכב הלייקרס הסביר את הגישה הסבלנית של קבוצתו בפלייאוף. פיל ג'קסון: "לקח לנו זמן ללמוד את ניו אורלינס"

קובי בריאנט וחבריו בלוס אנג'לס לייקרס סתמו לפנות בוקר (שישי) הרבה פיות כשניצחו את ניו אורלינס הורנטס 80:98 בצורה משכנעת ונמנעו ממשחק שביעי ומכריע כבר בסיבוב הראשון של הפלייאוף. בריאנט, שהוביל את הלייקרס עם 24 נקודות, הסביר בסיום המשחק למה הסדרה הזאת הייתה צמודה מהצפוי. "אנחנו טובים בללמוד ולבצע את ההתאמות, כך שככל שהסדרה מתקדמת אנחנו לומדים יותר. זה מגיע מצוות האימון שלנו, זה מגיע מאיתנו ומהניסיון שרכשנו וזה מאפשר לנו לפרק קבוצות ככל שהסדרות מתקדמות".

מאמן ניו אורלינס הורנטס מונטי וויליאמס התפעל דווקא מאנדרו ביינום, שהשליטה שלו בריבאונד היתה אולי הגורם המרכזי לניצחון לפנות בוקר. "אי אפשר להבין עד כמה הוא טוב עד שלא משחקים נגדו בסדרה שלמה. קובי הוא קובי, אבל אנדרו ביינום היה זה שהכריע את הסדרה".

כריס פול אמר בסיום המשחק: "הפסדנו לקבוצה ממש ממש טובה, ואפשר להבין למה הם היו אלופים שנתיים ברציפות". מאמן הלייקרס פיל ג'קסון סיכם: ,לקח לנו זמן להבין את היריבה שלנו, אבל בסופו של דבר העומק שלנו היה זה שהכריע".

ג'וש סמית: "אף פעם לא נתנו לנו סיכוי"

באטלנטה חגגו לפנות בוקר עוד ניצחון גדול על אורלנדו מג'יק, הפעם זה היה ניצחון רביעי שהעלה את ההוקס לחצי גמר המזרח מול הקבוצה שהשפילה אותם בפלייאוף 2010. ג'וש סמית הצהיר בסיום המשחק שהשנה צריך לקחת גם את הקבוצה מג'ורג'יה בחשבון. "אף פעם לא נתנו לנו סיכוי, אף פעם לא דיברו עלינו. תמיד מדברים על אורלנדו, שיקגו, בוסטון ומיאמי", אמר סמית. ג'מאל קרופורד העדיף להיזכר בסדרה של השנה שעברה ואמר: "אחרי שהפסדנו להם בממוצע של 25 נקודות למשחק, לא יכל להיות דבר טוב יותר מלהתמודד נגדם שוב. שמחנו מהאתגר הזה".

מהצד השני, האיש המבוקש בקרב העיתונאים היה דוויט הווארד, שיהפוך לשחקן חופשי בעונה הבאה. ובכל זאת, הווארד העדיף להתייחס לפלייאוף שכולם באורלנדו ירצו לשכוח, אחרי הכל מדובר בקבוצה שרגילה להגיע רחוק. "בואו לא נדבר על זה, כרגע אני רק חושב איך אני יכול להשתפר כשחקן בעונה הבאה ולא על איפה אני אשחק. כרגע אני עם המג'יק ואפשר לעצור את כל הספקולציות".

ג'ייסון טרי: "אנחנו קבוצה עם שפע של ביטחון"

כמו הלייקרס וההוקס, גם דאלאס עשתה את העבודה וניצחה בפורטלנד 96:103 כדי להבטיח את עלייתה לחצי גמר המערב שם תתמודד נגד האלופה מלוס אנג'לסף. ג'ייסון טרי הסביר בסיום המשחק מה הסוד של קבוצתו בפלייאוף: "אנחנו קבוצה עם שפע של ביטחון. יש לנו שחקנים ותיקים החל מג'ייסון קיד ועד לדירק נוביצקי ואנחנו מאוד מאמינים בהם. הם הביאו לנו ניצחונות בהמון משחקים צמודים לאורך כל השנה".

דירק נוביצקי הוסיף: "לנצח משחק פלייאוף בחוץ זה משהו שתורם מאוד לביטחון שלנו לקראת ההמשך. זה משהו שלא עשינו די הרבה זמן והיינו חייבים את זה. בשבילנו זה היה ממש סוג של משחק מספר 7 כי לא רצינו לשחק שוב בשבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully