וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלקאו: "זה היה ערב קסום שלעולם לא אשכח"

החלוץ כבש רביעייה ראשונה בקריירה וקירב את פורטו אל הגמר. וילאש-בואש: "הוא סקורר עצום". גארידו: "תבוסה קשה"

איזו הצגה גדולה סיפקה אמש (חמישי) פורטו. אלופת פורטוגל וללא צל של ספק אחת הקבוצות הטובות ביבששת, חזרה מפיגור מול ויאריאל במחצית השנייה ומחצה אותה 1:5 בחצי גמר הליגה האירופית עם רביעייה של פלקאו הקולומביאני, בדרך לגמר פורטוגלי היסטורי במפעלי אופ"א. השאלה את מי היא תפגוש בגמר שייערך בדאבלין, כשבמשחק השני ניצחה היריבה המושבעת בנפיקה 1:2 את בראגה.

פלקאו בן ה-25 לא הסתיר את התרגשותו בסיום: "זו הפעם הראשונה שאני מבקיע ארבעה שערים במשחק. זה היה ערב קסום שלעולם לא אשכח. לא התפרקנו אחרי השער שספגנו, ולשמחתי ידענו להגיב מהר". אגב, פלקאו העלה את מאזנו במפעל ל-15 שערים והשווה את שיאו של יורגן קלינסמן, שכבש כמות זהה עבור באיירן מינכן בעונת 1995/6.

"זה היה צעד ראשון נהדר לקראת הגמר", אמר המאמן המצליח של פורטו, אנדרה וילאש-בואש, לאחר שקבוצתו שוב כבשה חמישייה, אחרי שתי החמישיות לרשתה של ספרטק מוסקבה ברבע הגמר. "לכבוש 15 שערים בשלושה משחקים - זה רק בזכות הכישרון של השחקנים. פלקאו היה נפלא, אבל עד כמה שהוא סקורר עצום, אני חייב להחמיא להופעה של כל הקבוצה".

חואן קרלוס גארידו, מאמנה המאוכזב של ויאריאל, הודה: "התבוסה הזו קשה מנשוא. אנחנו מאוד מאוכזבים וננסה לנתח מה בדיוק קרה לנו. היינו ראויים ליותר משער אחד, היו לנו עוד שלוש הזדמנויות טובות, אבל ברגע שלא עשינו 0:2 וספגנו את השוויון כל המשחק השתנה".

נילמאר הוסיף לקראת המשחק השני שייערך בספרד בשבוע הבא: "בכדורגל הכל אפשרי, אבל זו הולכת להיות משימה מאוד קשה בגומלין. שיחקנו מצוין במחצית הראשונה ופתאום הכל השתנה בשנייה. קשה להגיד מה בדיוק השתבש".

ז'ורז'ה ז'סוס: "נגיע לגומלין כפייבוריטים"

בנפיקה, שסבלה כל כך מפורטו העונה וראתה אותה חוגגת אליפות בליסבון וגם מדיחה אותה מהגביע, תקווה לסגור את הסיפור מול בראגה בגומלין כדי לנקום באלופה במשחק הגמר. "זה היה בדיוק כמו המשחקים מול פ.ס.ז' ושטוטגרט, כך שהתוצאה לא חדשה לנו", אמר ז'ורז'ה ז'סוס לאחר הניצחון 1:2. "הגיע לנו יותר, בראגה לא יצרה מצבי הבקעה בכלל. אנחנו נגיע לשם כפייבוריטים, התוצאה הזו נתנה לנו תקווה גדולה".

בצד השני, דומינגוש פסיינסיה ובראגה נותרו אופטימיים לאור ההפסד המינימלי. "אף פעם לא טוב להפסיד, אבל הכל עדיין פתוח", הבהיר המאמן. "היינו מעט לחוצים בגלל המעמד, ועם הזמן נכנסו לעניינים. ננסה להתחיל טוב יותר את המשחק בבית ולהעפיל למגר. מה שבטוח, בבראגה המשחק יהיה שונה לגמרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully