וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוס אנג'לס לייקרס השלימה 2:4 על ניו אורלינס

בריאנט הגיע לעבודה, ביינום שלט בריבאונד והלייקרס גברו על ההורנטס 80:98 בדרך לחצי הגמר. אטלנטה בחצי גמר המזרח

לוס אנג'לס לייקרס עלתה לפנות בוקר (שישי) לחצי גמר המערב אחרי שגברה על ניו אורלינס 80:98 והשלימה ניצחון 2:4 בסדרה שהייתה קשה מהצפוי עבורה. גם אטלנטה השלימה ניצחון 2:4 בסדרה מול אורלנדו אחרי שגברה על המג'יק 81:84 ועלתה לחצי גמר המזרח. ההוקס יפגשו בשלב הבא את שיקגו בולס.

הקבוצה השלישית שהבטיחה בשעות הבוקר לפי שעון ישראל את מקומה בסדרות חצאי הגמר היא דאלאס, שגברה על פורטלנד 96:103 בחוץ והשלימה גם היא ניצחון 2:4 בסדרה במסגרת הסיבוב הראשון במערב. כעת דאלאס תתמודד נגד לוס אנג'לס לייקרס בחצי הגמר.

ניו אורלינס - ל.א לייקרס 98:80 (2:4 ללייקרס בסדרה)

הלייקרס נראו סוף סוף כמו קבוצה שהולכת על תואר שלישי ברציפות ונמנעו ממשחק שביעי ומכריע בסדרה, שלא הייתה צפוייה להיות כל כך קשה עבורם. קובי בריאנט עשה את העבודה בשלושת הרבעים הראשונים של המשחק שבהם קלע 22 מתוך 24 הנקודות שלו, כאשר בצבע היתה הפעם שליטה מוחלטת של אנדרו ביינום שסיים עם 18 נקודות ו-12 ריבאונדים, 8 מתוכם בהתקפה. אחרי ערב כזה, מי בכלל זוכר שהסדרה הזאת הייתה במצב של 2:2. אחרי ערב כזה זוכרים בעיקר שגם בשנה שעברה הלייקרס נתקלו בקשיים בסיבוב הראשון של הפלייאוף נגד אוקלהומה סיטי ת'אנדר, ודהרו בסופו של דבר אל תואר נוסף.

פאו גאסול הוסיף 16 נקודות ו-8 ריבאונדים ללייקרס, למאר אודום סיים עם 14 ו-8 ריבאונדים, והריבאונדים המחישו למעשה את השליטה של הלייקרס במשחק הזה כשהאורחים קטפו 43 כאלה לעומת 30 בלבד של ההורנטס. קרל לאנדרי הוביל את ניו אורלינס עם 19 נקודות, טרבור אריזה הוסיף 12, מרקו בלינלי 11 וכריס פול היה קרוב לטריפל-דאבל נוסף במשחקו האחרון העונה כשסיים עם 10 נקודות, 11 אסיסטים ו-8 ריבאונדים.

אטלנטה - אורלנדו 81:84 (2:4 לאטלנטה בסדרה)

ההוקס עברו את סיבוב הפלייאוף הראשון בפעם השלישית ברציפות, אלא שהפעם הם גם הצליחו לנקום בקבוצה שהדיחה אותם בשנה שעברה ולמעשה השפילה אותם עם סוויפ ללא משחק צמוד אחד. כעת, המשימה הבאה של אטלנטה תהיה לתת פייט לשיקגו בחצי גמר המזרח.

למעשה, ההוקס הפכן את המשחק הזה לקשה יותר עבורם. הם הובילו 36:42 בהפסקה כשהיתרון היה צריך להיות גדול בהרבה. הבעיה הייתה שג'וש סמית זייף עם 3 מ-12 מהשדה ואיבד שלושה כדורים, ג'מאל קרופורד השיג רק 3 מ-11 מהשדה ובכלל כל הקבוצה נגררה לאחוזי קליעה נוראיים. בסופו של דבר ההגנה עשתה את ההבדל ומנעה מהמג'יק לחגוג מעבר לקשת כפי שעשתה במשחק הקודם. בסופו של דבר, כשאטלנטה הובילה בנקודה במאני טיים, קרופורד נשלח לקו העונשין כשנותרו 8 שניות וסגר עניין.

ג'ו ג'ונסון הוביל את קלעי אטלנטה עם 23 נקודות ו-10 ריבאונדים, קרופורד הוסיף 19 וקירק היינריך סיים עם 11. דוויט הווארד סגר עונה במג'יק עם 25 נקודות ו-15 ריבאונדים, הידו טורקוגלו הוסיף 15.

פורטלנד - דאלאס 103:96 (2:4 לדאלאס בסדרה)

ג'ראלד וואלאס פתח מצוין את המשחק עבור הבלייזרס והוביל אותם ליתרון של 12 נקודות, אבל בהמשך הוא נפצע וירד לטיפולים וכשחזר דאלאס כבר היו בעניינים ותפסו את ההובלה. ברבע הרביעי, דאנק של וואלאס עוד צימק את הפיגור של פורטלנד ל-86:85, אלא שדאלאס ענתה בשלשה של ג'ייסון קיד ובעוד מהלך מבריק של ג'ייסון טרי כדי לעלות ל-85:91 כשנותרו ארבע דקות. מכאן הבלייזרס כבר לא הצליחו לחזור.

דירק נוביצקי הוביל את קלעי דאלאס עם 33 נקודות ו-11 ריבאונדים, ג'ייסון טרי הוסיף 22 ו-8 אסיסטים ושון מריון תרם 16. ג'ראלד וואלאס הוביל את פורטלנד עם 32 נקודות ו-12 ריבאונדים, למרקוס אולדריג' הוסיף 24 ו-10 ריבאונדים ו-ווסלי מתיוס סיים עם 19 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully