וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק העונה בלאומית

שבוע אחרי המהפך בפסגה וכששתיהן רחוקות ארבע נקודות מהמקום השלישי, הפועל כפר סבא ועירוני רמת השרון נפגשות למשחק ממנו תצא כנראה עולה לליגת העל

גם בליגה הלאומית יתקיים בסוף שבוע משחק העונה כשהופעל כפר סבא תארח את עירוני רמת השרון. האורחת עלתה בשבוע שעבר למקום הראשון (מנפלאות הקיזוז) וכעת השתיים צמודות בטבלה במרחק ארבע נקודות מהמקום השלישי. שתיהן יודעות שניצחון במשחק הזה שווה כמעט בוודאות את הכרטיס לליגת העל בעוד המפסידה תמשיך במאבקי הפלייאוף הצמודים. אנחנו מכינים אתכם היטב למשחק עם כל הסטטיסטיקות שאתם פשוט חייבים לדעת. בהצלחה.

משחקים מספר 6-7: הפועל כפר סבא - עירוני רמת השרון

* סטטיסטיקה כללית:

כפר סבא הפסידה בשבת 3:2 לנס ציונה והשלימה משחק שני ברציפות ללא ניצחון שקטע רצף חמישה ניצחונות רצופים. ההפסד האחרון היה השלישי בסך הכל של כפר סבא העונה בביתה בליגה. רמת השרון מגיעה אחרי ניצחון, אבל היא נמצאת בתקופה לא יציבה. דווקא מחוץ למגרשה, הקבוצה של מומי זפרן מגלה יכולת טובה יותר עם שני הפסדים בלבד העונה בליגה.

* ראש בראש:

רמת השרון ניצחה העונה שלוש פעמים את כפר סבא, פעמיים בליגה (0:1 בלויטה ו-0:4 במורשה9 ופעם אחת בגביע הטוטו. הניצחון האחרון של כפר סבא על רמת השרון במגרשה היה 1:2 בעונה שעברה.

* ההימורים שלנו:

כפר סבא - רמת השרון 1, היחס: 1.95
כפר סבא - רמת השרון (1+) X, היחס: 3.25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully