וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב מאכזבות בגרמניה

ורדר ברמן ו-וולפסבורג לא ציפו למצוא עצמם בתחתית העונה, אך כעת הן נאבקות על נקודות חשובות. מי תשפר את מעמדה אחרי יום שישי?

המחזור ה-32 בבונדסליגה נפתח עם קרב מאכזבות בין ורדר ברמן לוולפסבורג. המארחת ששיחקה העונה בליגת האלופות עדיין לא הבטיחה סופית את הישארותה בעוד הזאבים נמצאים בעיצומו של מסע היחלצות ומקווים להימנע לשרוד גם על ידי הימנעות מהמבחנים. בואו להתכונן יחד איתנו למשחק עם כל טיפים שחייבים לדעת לפני שמהמרים. שיהיה בהצלחה.

משחקים מספר 24-26: ורדר ברמן - וולפסבורג

* סטטיסטיקה כללית:

ברמן מגיעה למשחק הרבה יותר רגועה עם רצף של שמונה משחקים ללא הפסד (שלושה ניצחונות). אלא שהחבורה של תומאס שאף לא ניצחה במגרשה מאז ה-15 בינואר וחמשת משחקיה האחרונים בבית הסתיימו ללא הכרעה. וולפסבורג השיגה ביום ראשון ניצחון ראשון בעידן החדש של פליקס מגאת, אך ניצחון החוץ האחרון שלה היה ב-22 בינואר.

* ראש בראש:

וולפסבורג לא ניצחה בארבעת המפגשים הישירים האחרונים בין הקבוצות. ניצחן החוץ האחרון של הזאבים בברמן היה 0:1 במרץ 2008. גראפיט כבש אז את שער הניצחון.

* כמות שערים:

ברמן כבש וספגה בכל אחד משמונת משחקי הליגה האחרונים ורק פעמיים העונה סיימה משחק בית במסגרת הליגה בלי לכבוש שער זכות. מנגד, הזאבים כבשו רק שני שערים בחמשת משחקי החוץ האחרונים שלהם.

* ההימורים שלנו:

ברמן - וולפסבורג X, היחס: 2.95
ברמן - וולפסבורג (1+) 2, היחס: 1.60
אנדר/אובר שערים (2-3) 2, היחס: 2.20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully