וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סנדרלנד מעוניינת ביוסי בניון

הקבוצה של סטיב ברוס עשויה להשקיע 18 מיליון ליש"ט בקיץ עבור הישראלי וג'רמיין דפו. קפטן הנבחרת עשוי לפתוח בשבת

לאחר ששיחק שישה משחקים בלבד בפרמיירליג העונה בשל פציעה קשה, ספק אם יוסי בניון יזכור את עונת 2010/11 בצ'לסי לטובה. אם מוסיפים למשוואה את העונה הרעה שעוברת על הקבוצה, ואת ההנחה לפיה קרלו אנצ'לוטי לא צפוי להמשיך כמנג'ר הבלוז בעונה הבאה, עתידו של הקשר הישראלי בסטמפורד ברידג' עשוי להיות מעורפל משהו. הערב (חמישי) מפרסם האתר "ספורטינגו" כי קפטן נבחרת ישראל נמצא על הכוונת של סנדרלנד, שתגיש עבורו הצעה בקיץ הקרוב.

על פי אותו דיווח, החתולים השחורים של סטיב ברוס נואשים לחזק את החלק ההתקפי של הקבוצה, שנראה רע מאוד מאז עזיבתו של דארן בנט לאסטון וילה תמורת 24 מיליון ליש"ט. שניים מהשמות הבולטים שעשויים להצטרף לאצטדיון האור הם בניון וחלוץ טוטנהאם ונבחרת אנגליה, ג'רמיין דפו, כאשר שווי העסקאות, על פי הדיווח, עומד על כ-18 מיליון ליש"ט.

בתוך כך, קפטן נבחרת ישראל עשוי לפתוח בהרכב צ'לסי ביום שבת הקרוב במשחק הליגה הגורלי נגד טוטנהאם. ראמירס הברזילאי סובל מפציעה בשריר הירך האחורי, ובהנחה כי גם הוא וגם מייקל אסיין (שסובל מפציעה בברך) לא יצליחו להתאושש בזמן, יקבל בניון את חולצת ההרכב הראשון לראשונה מזה שבעה חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully