וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "אפשר לשנות מומנטום של עונה שלמה בפלייאוף"

28.4.2011 / 21:51

מאמן ירושלים שמח מה-66:90 על אשדוד. אורלנד על הפסד ראשל"צ לבני השרון: "בושה". גורקה: "זו מלחמה על החיים"

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: נעם אשל

הפועל ירושלים גימגמה לאורך רוב שלבי העונה, לא הציגה כדורסל טוב ואפילו הפסידה למכבי אשדוד רק לאחרונה. אלא שכנראה כשהאדומים מגיעים לפלייאוף הם מתעוררים. הפועל ירושלים הביסה הערב (חמישי) 66:90 את אשדוד, עלתה ל-0:1 ובעיקר שלחה מסר ליריבה. גם בני השרון עשתה את העבודה שלה כשניצחה 82:91 את מכבי ראשון לציון ועלתה בעצמה ל-0:1. בפלייאוף התחתון, הצליחה מכבי חיפה לנצח 67:74 את עירוני אשקלון ועלתה ל-0:1.

ברקוביץ': "חייבים לתקן דברים"

מאמן ירושלים, עודד קטש, אמר בסיום: "נתרכז הרבה ברבע השני השבוע. נהניתי מאוד משלושה רבעים של הגנה טובה. אבל זה בסך הכל משחק אחד מסדרה של הטוב מחמש. ברבע השני זה לא היה רק חוסר ריכוז שלנו, אלא גם כדורסל איכותי שלהם. השחקנים קיבלו ביטחון מהחצי הראשון, כשהם ראו שתוכנית הפעולה עובדת והם נדבקו אליה. בעקבות כך הביטחון שלהם גבר והם קיבלו אפשרות לשנות מומנטום של עונה שלמה עם הפלייאוף הזה.

"לפעמים קשה לבחור את השחקנים. אתה מתחיל משחק עם שחקנים מסוימים והכל זורם", הוסיף קטש. "היום לא הכנסתי את וויל מוקדם כי רצנו טוב, אבל אני יודע שאצטרך אותו להמשך הסדרה והעונה. אבל זה התפקיד של המאמן, לקבל את ההחלטות הללו". על החזרה המצוינת של אורי קוקיה, אמר קטש: "זה אורי קוקיה, אלה האיכויות שהוא מביא איתו. לא רק כדורסל, אלא הרבה לב ונשמה לקבוצה".

דיון דאוול הוסיף: "ברבע השני הרגשתי כאילו לא הרגשנו את המשחק, ולפעמים זה קורה. אני שמח שהצלחנו לחזור לעצמנו ולתכנית המשחק. היינו אגרסיבים, שמרנו טוב וניצחנו בצדק. ההגנה זוכה באליפויות. אנחנו חייבים להמשיך להילחם ולתת הרבה לב על המגרש. זה הזמן בשנה בו כולם צריכים להרים את הרמה שלהם".

מאמן אשדוד עופר ברקוביץ': "במחצית השנייה לא נכנסנו לאינטנסיביות של הרבע השני והיינו עצורים כאלה. כנראה שפעם ראשונה בפלייאוף עושה את זה לקבוצות. אנחנו חייבים לתקן דברים עד משחק מספר שתיים ויש הרבה מה לתקן. יש כמה דברים שלא ביצענו טוב, גם בהגנה וגם בהתקפה. נטפל בהם במהלך השבוע ואני מקווה שנציג יכולת טובה יותר".

יאן מרטין: "האמת שאני לא יודע מה קרה, היה מומנטום טוב לירושלים וירדנו באינטנסיביות שלנו. עשינו רבע אחד טוב ואני מקווה שבמשחק הבא נהיה 40 דקות על המגרש. אסור לנו לתת להם לקחת את המומנטום לכיוון שלהם".

אורלנד: "איך שנראינו זו בושה"

מאמן בני השרון דן שמיר: "פתחנו את המשחק לא רע, אבל החטאנו זריקות בצבע. הסדרה הזאת תוכרע על היכולת שלנו לעצור את הנקודות של ראשון במעבר, זה נובע מהחטאות שלנו ואיבודי כדור. הם יותר טובים מכל הליגה בקטגוריה הזאת, בכל יתר הקטגוריות אנחנו הקבוצה מספר 2 בליגה. היינו צריכים להתקיף נכון נגד הלחץ ואנחנו מוכנים לזה. מבחינתי הסדרה הזאת וכל סדרת פלייאוף לא מתחילה עד שהקבוצה לא משחקת בחוץ. עשינו ניצחון חשוב וטוב, הסדרה מבחינתי מתחילה בשבוע הבא. אנחנו סידרנו כמה דברים, ונצטרך לראות מה אנחנו עושים בשבוע הבא".

שון ג'יימס הוסיף: "זה היה משחק קשה ופיזי, משחק של פלייאוף. התכוננו ללחץ שלהם, ועשינו מזה סלים. שאר המשחקים הולכים להיות קשים, כולם רצים יותר מהר ועושים עבירות יותר קשות. זה יהיה יותר קשה, אני מקווה שאני אמשיך להיות סולידי ושאנחנו ננצח. אנחנו מתחילים את הרבע השלישי והרביעי לא טוב. לקראת סוף הרבע הרביעי חלק מהשחקנים כבר ירדו מהפרקט, ואנחנו לא יכולים לתת לזה לקרות שוב".

מאמן ראשון אפי בירנבוים: "אני לא מסכים שזו בושה. זה נכון שההגנה שלנו חייבת להשתפר בהרבה. שילמנו שכר לימוד על כל מיני שחקנים שאולי זה פעם ראשונה שהם במעמד של פלייאוף, אבל ברבע האחרון זה נתן לנו איזשהו דחיפה לקראת האימונים כדי לדעת שאנחנו יכולים וצריכים לשחק הרבה יותר טוב ויכולים לנצח אותם. צריך לשאול את סוואן למה הוא היה באנרגיות רעות. אמרתי לשחקנים שצריך להיות חזקים מנטאלית בראש ולהציג ולהביא את המקסימום בשביל הקבוצה".

יהוא אורלנד: "בגדול אני יכול להגיד שבני השרון די בעטו לנו בתחת היום. אנחנו צריכים להשתפר, עשינו עבודה רעה היום. יש לנו שחקנים טובים בקבוצה, צוות מאמנים טוב. היום כאחד עשינו עבודה רעה מאוד, אני מאוד מאוכזב מאיך שהופענו היום. אני לא קלעתי טוב היום מבחוץ, כמו שאר הקבוצה אני אצטרך להשתפר. אנחנו חייבים להראות יותר טוב. מבחינתי איך שנראינו זה בושה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

גורקה: "רק ביחד נצליח"

מאמן חיפה מיקי גורקה: "אין ספק שזו מלחמה על החיים שלנו. כדורסל גדול לא יהיה פה. תהיה פה מלחמה וכדורסל אגרסיבי. אני קונה 48 אחוז מהעונשין וניצחון בכל שאר המשחקים. זה סימפטום של קבוצה צעירה ושל לחץ. אנחנו לא בתקופה כל כך טובה, אבל אנחנו מצליחים לנצח. הבית שלנו הוא מאוד חשוב, ועכשיו ננסה לעשות את העבודה גם בחוץ. תמיד אני אומר לשחקנים שרק אם הם ישחקו ביחד נצליח והיום הם הראו הרבה אופי".

ג'רמיין ג'קסון: "אני חושב ששיחקנו מחצית אחת של כדורסל. הם באו אגרסיביים. תקפו אותנו, אבל הגבנו כמו שצריך ועשינו מה שצריך כדי לנצח. במשחקים כאלה צריך להתרכז יותר. באימונים אנחנו חייבים לעבוד על ההתקפה העומדת שלנו. זה היה ניצחון מכוער, אבל למזלנו בכדורסל מספיק ניצחון גם בנקודה".

מאמן אשקלון אלי רבי אמר: "לא קלענו היום. בשביל לנצח משחק חוץ בפלייאוף יש כל מיני מצבים במשחק שאם אתה לא קולע, אתה נענש. החטאנו יותר מדי מהעונשין ואני לא רוצה לדבר על השלשות שקלענו אותם ב-17 אחוז היום. חיפה זאת קבוצה שיודעת להעניש ושתיים או שלוש דקות תחילת הרבע האחרון הספיקו לה. הייתה לנו בחירת זריקות לא רעה אבל הגענו לזריקות טובות והחטאנו אותם. ננסה לנצח במשחק הבא וזה יהיה לא פשוט. נעשה כל מה שצריך ואני מקווה שנצליח קודם כל לאזן את הסדרה".

גור פורת: "בתחילת הרבע הרביעי לא הצלחנו לייצר נקודות והם ברחו לעשר הפרש ובמשחק כזה, עם תוצאה כל כך נמוכה, זה המון. בטח בפלייאוף, כשהמשחק הרבה יותר אגרסיבי וקשה להגיע לקליעות פתוחות. אבל זה רק משחק אחד. יש לפחות עוד ארבעה לפי מה שאני מעריך וכמו שאלי אמר צריך לנצח את האחרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully