וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטו הביסה את ויאריאל 1:5 בחצי גמר הליגה האירופית

פורטו פיגרה נגד ויאריאל, אבל רביעייה של פלקאו הקולומביאני ושער של בן ארצו גוארין העניק לה 1:5. בנפיקה - בראגה 1:2

מי מסוגל לעצור את פורטו? הקבוצה הפורטוגלית חגגה העונה אליפות מקומית והמאזן שלה כיום מצביע על 25 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו ב-27 משחקי ליגה ובאירופה היא חלפה על פני סביליה, עברה את צסק"א מוסקבה החזקה וקינחה עם שתי חמישיות לרשת של ספרטק מוסקבה. הערב הגיע תורה של ויאריאל, קבוצת צמרת בליגה הספרדית למי ששכח.

הצוללת הצהובה דווקא הוליכה הערב 0:1 על אותה פורטו פנטסטית במשחק הראשון ביניהן בחצי גמר הליגה האירופית, אבל הדרקונים הגיבו בחמישייה אדירה תוצרת קולומביה, כשפלקאו כובש רביעייה ומעלה את מאזן הכיבושים שלו במפעל ל-15, ופרדי גוארין מבקיע גם הוא בדרך ל-1:5. אגב, גוארין בישל שער אחד והקולומביאני השלישי של פורטו, חאמס רודריגז, בישל את החמישי. יום גדול לכדורגל של המדינה הדרום אמריקאית.

כעת נראה שפורטו נמצאת עם רגל וחצי במשחק הגמר באירלנד, אבל מי תהיה היריבה שלה? דרבי פורטוגלי בוודאי יהיה שם מכיוון שבחצי הגמר השני בנפיקה ניצחה הערב 1:2 את בראגה בבית. סגנית האלופה הפורטוגלית שלטה במשחק, אבל שוב הציגה הגנה נרפית וספגה שער חוץ. למרות זאת היא נשארת פייבוריטית לעלות לגמר ולספק לנו קלאסיקה פורטוגלית במיטבה במשחק על התואר.

פורטו - ויאריאל 1:5

פורטו השתלטה על מרכז השדה כבר בפתיחה, אבל התקשתה לסכן את השער של דייגו לופז ודווקא ויאריאל, באמצעות מתפרצות של נילמאר וחבריו, הגיעה להזדמנויות טובות יותר. הספרדים החמיצו כמה הזדמנויות טובות, אבל בדקה ה-43 מצא נילמאר את הראש של קאני וזה נגח פנימה.

ויאריאל ירדה למחצית כמנצחת הגדולה של 45 הדקות הראשונות של ההתמודדות הכפולה, אבל המחצית השנייה כבר הייתה חגיגת ענק של הקבוצה המקומית. פלקאו השווה אחרי שסחט פנדל לא מוצדק, גוארין קבע מהפך תוצרת קולומביה ופלקאו עצמו הוסיף שלישייה בהמשך כדי להפוך את הניצחון לעצום.

דקה 43: גול! נילמאר ברח מהרחבה לאגף הימני ופינה מקום לקאני, הברזילאי העלה כדור מצוין לרחבה והספרדי נגח מקרוב פנימה. 0:1 לוויאריאל.

דקה 49: גול! פלקאו נשלח לתוך הרחבה ועבר את לופז שירד לעברו וספק הכשיל אותו. ההילוכים החוזרים הוכיחו שפלקאו הפיל את עצמו יותר מאשר הופל, אבל השופט שרק לפנדל. הקולומביאני ניגש בעצמו לבעוט וקבע 1:1.

דקה 61: גול! פרדי גוארין קיבל את הכדור בצד הימני של הרחבה, הטעה את קטאלה ובעט חזק ברגל שמאל, לופז הדף, אבל גוארין הגיע ונגח מקרוב פנימה. 1:2 לבנפיקה.

דקה 67: גול! פורטו יצאה להתקפת מעבר מהירה, הולק קיבל בימין, עשה סחרחורת למוסאקיו והעביר כדור רוחב מצוין, פלקאו רק היה צריך לדחוק פנימה מקרוב. 1:3 לפורטו.

דקה 75: גול! גוארין העלה כדור חופשי, הגנת ויאריאל קפאה ופלקאו זינק ונגח בעוצמה פנימה. 1:4 לפורטו.

דקה 90: גול! חאמס רודריגז, קולומביאני נוסף, הגביה לרחבה ופלקאו שוב נגח מצוין והכניע את לופז. 1:5 ענק לפורטו.

פורטו: הלטון, כריסטיאן ספונארו, רולאנדו, ניקולאס אוטמנדי, אלבארו פריירה, פרננדו, פרדי גוארין (סוזה, 79), ז'ואאו מוטיניו, כריסטיאן רודריגז (סילבסטרה וארלה, 72), הולק, פלקאו (חאמס רודריגז, 84).

ויאריאל: דייגו לופז, מריו גספאר, מתאו מוסאקיו, קרלוס מארצ'נה, חוסה קטאלה, ברונו סוריאנו, בורחה ואלרו (ווקאסו מובראק, 67), קאני (חאבייר מאטיה, 71), סנטי קאסורלה, ג'וזפה רוסי, נילמאר (מרקו רובן, 72).

בנפיקה - בראגה 1:2

בנפיקה שלטה למן הפתיחה ואוסקר קרדוסו הצליח למצוא את הרשת בדקה ה-11, אבל השער שלו נפסל בטענה מוצדקת לנבדל. החלוץ הפרגוואי יכול היה לכבוש מאוחר יותר, אבל החמיץ הזדמנות טובה בדקה ה-32 ושתי דקות למחצית גם בעט לקורה של בראגה.

חמש דקות בתוך המחצית השנייה קרדוסו שוב מצא רק את הקורה, אבל הפעם הבלם ז'ארדל, שהגיע לבנפיקה בינואר, היה במקום כדי לעוט על הכדור החוזר ולכבוש. בנפיקה צעדה כעת ביתרון 0:1, אבל זה החזיק שלוש דקות בלבד לפני ש-ונאדיניו ניצל מיקום גרוע של רוברטו כדי לנגוח את השוויון. חגיגת השערים נמשכה והסתיימה בדקה ה-59, כשקרדוסו סופסוף מוצא את הרשת בבעיטה חופשית. בסיום 1:2 שביר למארחת.

דקה 50: גול! מקסי פריירה התגבר על כמה שחקנים באגף הימני ושלח הגבהה נהדרת היישר לראש של קרדוסו, זה נגח לקורה והבלם ז'ארדל היה ראשון לריבאונד כדי לדחוק פנימה. 0:1 לבנפיקה.

דקה 53: גול! הוגו ויאנה לקח בעיטה חופשית, ואנדיניו נגח מכ-14 מטרים לאחור, רוברטו נרדם והתמקם גרוע ומצא את הכדור ברשת שלו. בראגה משווה ל-1:1.

דקה 59: גול! אלאן הכשיל את קרלוס מרטינס כ-20 מטרים מהשער של בראגה, קרדוסו לקח את הבעיטה וסובב בצורה מושלמת פנימה. 1:2 לבנפיקה.

בנפיקה: רוברטו, מקסי פריירה, לואיזאו, ז'ארדל, פאביו קואנטראו, קרלוס מרטינס (פרנקו חארה, 66), חאבי גרסיה, סזאר פיישוטו (ניקולאס גאיטן, 66), פאבלו איימאר, חאבייר סביולה (איירטון, 86), אוסקר קרדוסו.

ספורטינג בראגה: ארתור, מיגל גרסיה, אלברטו רודריגז, פאולאו, סילביו, ואנדיניו, הוגו ויאנה (מרסיו מוסורו, 62), לאנדרו סאלינו, אלאן, לימה (קאקה, 84), אלברט זה מיונג (קוסטדיו, 55).

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully