וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הכריזה מלחמה על ז'וזה מוריניו

הקטלאנים החליטו להגיש תלונה לאופ"א בגין התבטאויותיו של מאמן ריאל. ליאונל מסי בספק לשבת ולגומלין בחצי הגמר

כמובטח, הנהלת ברצלונה כינסה הערב (חמישי) מסיבת עיתונאים במהלכה הודיעו כי יגישו לאופ"א תלונה נגד מאמן ריאל מדריד ז'וזה מוריניו, וזאת בעקבות התבטאויותיו לאחר משחק חצי הגמר הראשון בין שתי הקבוצות שנערך אמש, בו ניצחה בארסה 0:2.

כזכור, מוריניו אמר בסיום: "אם הייתי במקום פפ, הייתי מתבייש. הוא מאמן מצוין שזכה בליגת האלופות, אבל אני במקומו הייתי מתבייש לזכות בסקנדל בסטמפורד ברידג'. השנה, אם הוא יזכה, זה יהיה הסקנדל של הברנבאו. אני לא יודע אני לא יודע אם זה קשור לכך שברצלונה מפרסמת את יוניצ"ף או שווילאר באופ"א, אבל לשאר הקבוצות אין סיכוי מול ברצלונה".

אנטוני פרייצ'ה, הדובר של ברצלונה, אמר במסיבת העיתונאים: "החלטנו לדווח לוועדת המשמעת של אופ"א על הפרת הקוד ההתנהגותי מצידו של מר מוריניו, תוך הסתמכות על סעיף מספר 5 בתקנון. לא מקובל שמישהו יטיל דופי בנו או בקשר שלנו עם יוניצ"ף. הוא חצה את הגבול. המטרה שלנו היא לא ללבות את האש, אלא לכבות אותה. אנחנו חושבים שמאמנים צריכים לדבר רק על כדורגל ולא לעודד אלימות".

בתוך כך, בקטלוניה מדווחים כי ליאונל מסי, הגיבור הגדול של ברצלונה שהבקיע צמד נפלא בניצחון בברנבאו, נמצא בספק למשחק הגומלין שייערך ביום שלישי הבא. הארגנטינאי סובל מקרע קטנטן בשרירי התאומים וכן ממספר חבלות ברגליו, והוא צפוי לקבל מנוחה ולהחמיץ את משחק החוץ מול ריאל סוסיאדד בשבת. בקבוצה יעשו מאמצים להכשירו לקלאסיקו הרביעי בסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully