וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי רם ויוני ארליך עלו לחצי הגמר של טורניר בלגרד

הזוג הישראלי ניצח 2:6, 0:6 את גיירמו גארסיה לופז ואלברט מונטנייס הספרדים, ויפגשו את המדורגים מספר 3 בטורניר

אנדי רם ויוני ארליך ממשיכים בתקופה הטובה שלהם. הצמד הישראלי עלה הערב (חמישי) לחצי גמר טורניר בלגרד, מסבב ה-250 של ה-ATP (סך פרסים: 416 אלף יורו). רם וארליך השיגו ניצחון מרשים, 2:6, 0:6 על הזוג הספרדי, גיירמו גארסיה לופז ואלברט מונטנייס לאחר 42 דקות בלבד.

הישראלים, שמדורגים במקום השני בטורניר, הצליחו להשיג לא פחות מחמש שבירות במהלך המשחק ושמרו על ההגשות שלהם לאורך כולו והם יפגשו בשלב הבא את פרנטיסק צרמק הצ'כי ופיליפ פולאסק הסלובקי, שמדורגים במקום השלישי בטורניר.

בסיבוב השני של טורניר אשטוריל בפורטוגל לא נרשמו היום הפתעות גדולות מדי. פרננדו ורדסקו, שירד לאחרונה למקום ה-15 בעולם, ניצח 1:6, 6:7 (5) את פרדריקו גיל הפורטוגלי. קווין אנדרסון, הנפיל הדרום אפריקאי, ניצח בלי מאמץ מיוחד 4:6, 2:6 את ויקטור האנסקו, בעוד ז'יל סימון עשה את העבודה שלו עם 2:6, 1:6 על קרלוס ברלוץ' הארגנטינאי. גם מילוש ראוניץ' הקרואטי המבטיח הצליח לנצח, 3:6, 3:6, את ז'ואאו סוסה הפורטוגלי המקומי.

גם בסיבוב השני של מינכן לא היו הפתעות כשמארין סיליץ' ניצח 3:6, 6:7 (7) את הוראסיו סבלאוס הארגנטינאי, פלוריאן מאייר המקומי גבר על תימורז' גבאשווילי הרוסי בתוצאה 4:6, 6:7 (1), בעוד ניקולאי דוידנקו נזקק לשלוש מערכות לפני שניצח 6:3, 6:7 (5), 1:6 את יוליאן רייסטר המקומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully