וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו מתתיה: "האליפות רחוקה מאיתנו שנות אור"

למרות יתרון 0:1 בסדרת הגמר-יד, באס"א תל אביב יודעים שהכל פתוח לפני משחק 2 מול מכבי ראשל"צ (ו', 16:00, ספ' 5)

סדרת הגמר-יד המרתקת בין אס"א תל אביב לאלופה מכבי ראשון לציון, תימשך מחר (שישי, 16:00, אולם האוניברסיטה, ישיר בספורט 5) עם המשחק השני, אחרי ניצחון החוץ המפתיע של אס"א 32:33 במשחק הפתיחה של הסדרה. סטטיסטית, זה עשוי להיות המשחק המכריע של הסדרה, שכן עד היום אף קבוצה לא הצליחה לחזור מפיגור 2:0. אס"א תקווה שוב ליום גדול של מישה לוין הוותיק בין הקורות ושל מריו סאריץ' בהתקפה כדי לכפות על הצהובים סיטואציה שכזו.

מכבי ראשון לציון תיאלץ גם להסתדר ללא גיל יעקב, המרכז המוכשר שהיה חלק משמעותי בזכייה שלה בגביע המדינה. יעקב פרק את האגודל בעת ניסיון זריקה בשלב מוקדם של המשחק וככל הנראה סיים את העונה. "אני מחזיק לחברים אצבעות", התלוצץ המרכז. "זה רק 1:0 והכל עוד פתוח בסדרה. אני חושב שאנחנו טובים יותר, מכיוון שגם כשהחטאנו המון וגם כשהשוערים שלהם היו ביום גדול כמעט ניצחנו. אני מאמין שהפעם יהיה אחרת, ונצא עם היד על העליונה".

יעקב הובא הקיץ למעשה כדי למלא את מקומו של ג'ו מתתיה, שחיפש אתגר חדש ועבר לאס"א. "אם יש קבוצה שיכולה לחזור לניצחון בסדרה זו מכבי הנוכחית. יש להם את היכולת, המסורת והניסיון בשביל זה. האליפות רחוקה מאיתנו שנות אור", הבהיר מתתיה לאתר איגוד הכדוריד.

מתתיה הפך לשחקן חשוב בסדרה עקב פציעתו של תום מטלון, שעבר איתו הקיץ ממכבי. "תום יכול היה לעזור לנו, אבל בחמש-שש העונות האחרונות הייתי שחקן מוביל, כך שאני רגיל ללחץ", סיפר מתתיה. "אולי עכשיו אני משחק 10 דקות יותר במשחק, אבל זה לא משמעותי, כי בגמר אין עייפות ואין כאבים".

עוד הוסיף מתתיה: "אני ארגיש מצוין אם אזכה באליפות על חשבון מכבי. זה ממש לא יצבוט לי. אם מכבי היתה מתמודדת מול הפועל בסדרה אז הייתי רוצה שינצחו, אבל כשאני חלק מזה אין רגשות מעורבים. גם הם שלמים עם המעבר שלי, והם הביאו בקיץ את גיל ואת פיליפ מריאן, והתחזקו למרות שעזבתי. אם אס"א תזכה הם אפילו ישמחו בחלקי, למרות העצב על ההפסד שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully