וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי הרצליה ניצחה 1:3 ברעננה

האורחים עשו מהפך במחצית השנייה והתקרבו לפסגה, סיני ולחמן התעמתו והורחקו. בשישי, כפ"ס ורמה"ש סיימו ב-0:0 מאכזב

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

צפו בתגובות ממשחק העונה בין הפועל כפר סבא ועירוני רמת השרון

המחזור ה-32 בליגה הלאומית נפתח אמש (שישי) עם משחק העונה שהפגיש את הפועל כפר סבא ועירוני רמת השרון, שהסתיים בקול ענות חלושה עם 0:0 מאכזב. לשתי הקבוצות יש כעת 34 נקודות, אבל לרמת השרון הפרש שערים עדיף, אחרי עוד משחק בו לא ספגה מול כפר סבא. במשחקי שבת מכבי הרצליה השיגה ניצחון חוץ חשוב על הפועל רעננה 1:3 ועלתה למקום השלישי על חשבון עירוני ראשון לציון, שנפרדה מנס ציונה ב-0:0.

חם לא פחות בפלייאוף התחתון, שם הפועל נצרת עילית נמלטה מהמקום ה-14 עם 0:3 קל על נועלת הטבלה אחווה עראבה. מי שנמצאת במקום המוליך למבחנים היא הכח עמידר רמת גן, שנפרדה ב-0:0 מעירוני ג'ת הלפני אחרונה. מכבי באר שבע ועירוני בת ים חילקו נקודות ב-1:1 ועשו עוד צעד להישארות.

הפועל כפר סבא - עירוני רמת השרון 0:0

2,000 צופים נכחו באצטדיון לויטה וציפו לכדורגל טוב במשחק העונה של הלאומית, אבל הלחץ שיחק תפקיד מפתח, שתי הקבוצות התקשו להגיע למצבים וחילקו נקודות בתוצאה שהשאירה את עירוני רמת השרון בפסגה הודות להפרש שערים עדיף. הפועל כפר סבא צריכה לחוש מאוכזבת הרבה יותר, שכן היא שוב לא מצליחה לכבוש שער מול רמת השרון (אחרי הפסד 1:0 בסיבוב הראשון ותבוסה 4:0 בסיבוב השני) והיא עדיין ללא ניצחון בפלייאוף, אחרי כמה החמצות גדולות לקראת הסיום. מצד שני, בוריס קליימן בהצלה גדולה מול ג'ורג' אקירמי חילץ לה לפחות נקודה.

הרבה עצבים ליוו את שתי הקבוצות בפתיחה, כשכפר סבא החזיקה יותר בכדור אך לא ממש סיכנה את שערה של רמת השרון. האורחים, מצידם, התמקדו בבעיטות מרחוק. בדקה ה-36 ראינו סוף כל סוף איום על השער, כשאמיר אבו עראר הסתובב ברחבה ובעט חלש לידיו של גל ניר. יותר מזה לא ראינו ליד השערים, והמחצית הראשונה ננעלה בשקט יחסי.

רמת השרון החלה טוב יותר את המחצית השנייה, כשבדקה ה-49 היה זה אורן ניסים שנגח ופספס במעט את המסגרת. 10 דקות לאחר מכן הגיע תורו של אוסקר גררו, שמ-12 מטרים בעט גבוה מעל השער. כפר סבא ניסתה עם כדור חופשי של מאור פרץ בדקה ה-69, אבל רק מעל השער. מן העבר השני, בוריס קליימן עצר באינסטינקט אדיר בעיטה חזקה של ג'ורג' אקירמי משמונה מטרים מהאוויר שתי דקות אחר כך. ההזדמנות הגדולה של כפר סבא הגיעה בדקה ה-73, כשאבי אבינו הקדים את השוער האורח ואבי סופר הציל מקו השער. אוהדי כפר סבא כבר ראו בדקה ה-90 נגיחה של עומר פדידה נכנסת פנימה, אבל המחליף החטיא משלושה מטרים. על המשחק הזה נכתב מראש 0:0.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

עוד בפלייאוף העליון

הפועל רעננה - מכבי הרצליה 3:1

הקבוצה של אייל לחמן דווקא הייתה זו שעלתה ליתרון אחרי 32 דקות מכיבוש של אלון זיו. אלא שהחבורה של משה סיני עלתה לוהטת במיוחד למחצית השנייה, והשוותה לאחר חמש דקות מכיבוש של ידין זרוס. אלן מסודי הפך את התוצאה בדקה ה-62 ותום מונד חתם את התוצאה בדקה ה-83. הניצחון של הקבוצה מהרצליה מקרב אותה עוד אל קרבות העלייה לליגת העל, כאשר מנגד הוא סותם את הגולל על תקוות הקבוצה המקומית. החבורה של אייל לחמן עם הפסד רביעי בחמשת משחקיה האחרונים השלישי וניסיון החזרה שלה לליגת העל לאחר עונה אחת בלאומית נתקל בחומה גבוהה מדי עבורה. במהלך המשחק נרשם אירוע מכוער כאשר מאמני שתי הקבוצות, סיני ולחמן, התעמתו והורחקו.

סקציה נס ציונה - הפועל ראשון לציון 0:0

הדרבי החם באצטדיון בנס ציונה הבטיח הרבה, אבל לא קיים ושתי המשתתפות סיימו אותו עם נקודה אחת ואכזבה, וראשון לציון לא הצליחה לרשום ניצחון חמישי מששת המשחקים האחרונים. אין ספק שהחסרונות של דייויד גומז המורחק ושל ליאור ברטקובסקי וינון ברדה הפצועים היו בעוכרי האורחת שאיבדה את המקום השלישי.

בדקה ה-34 נשארה ראשון בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של איתי אלקסלסי, אריק רומאו הורחק בדקה ה-62 אחרי שפגע ללא כדור באיסלאם כנעאן ודודו בן שושן מנס ציונה הורחק בדקה ה-85 אחרי שספג כרטיס צהוב שני.

פלייאוף תחתון

מכבי באר שבע - עירוני בת ים 1:1

שתי המנצחות של המחזור הקודם בפלייאוף התחתון רצו להבטיח לעצמן שקט בעזרת שלוש נקודות נוספות, אבל גם התיקו משרת אותן לקראת ההמשך. רפי עמוס הבקיע את השער לזכות מכבי באר שבע בדקה ה-18, אבל יונתן רביבו השווה עבור עירוני בת ים בדקה ה-53. האורחים עם משחק שביעי רצוף ללא הפסד, ובניגוד לשני המפגשים הקודמים העונה בין הקבוצות - הפעם לפחות קיבלנו שערים.

עירוני ג'ת - הכח עמידר רמת גן 0:0

המשחק המשמעותי ביותר בפלייאוף התחתון נערך באצטדיון גרין, שם עירוני ג'ת לא הצליחה להשיג ניצחון ראשון אחרי 19 משחקים וחילקה נקודות עם הכח עמידר רמת גן שירדה למקום ה-14. הקבוצה של אבי סבג איבדה הזדמנות גדולה לשפר את מצבה, כשגם הכח צריכה להיות מאוכזבת, אף על פי שצברה שש נקודות בארבעת המשחקים האחרונים תחת הדרכתו של סתיו אלימלך.

אחווה עראבה - הפועל נצרת עילית 3:0

המארחים, שהפסידו בשבוע שעבר בבאר שבע ונותרו במקום האחרון עם שבע נקודות בלבד, כבר עורכים את סיבוב הפרידה שלהם מהליגה, והפעם סייעו לנצרת עילית לצאת מהמקום ה-14 המוליך למבחנים. אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, נהנתה נצרת עילית מהרחקה של מוחמד עוואד בדקה ה-32, ושלוש דקות לאחר מכן היה זה מוטי מלכה שעשה 0:1. מלכה, שיעבור בקיץ להפועל באר שבע, הבקיע את השני בדקה ה-82, ועידן בלסטרה סגר את הסיפור חמש דקות לסיום.

משחקי הפלייאוף האמצעי:

מכבי אחי נצרת - בית"ר שמשון תל אביב 1:1
לאחי נצרת: אחמד עבד (89). לבית"ר שמשון: שרון גורמזנו (82)

הפועל הרצליה - בני לוד 0:1
להרצליה: ניר ביטון (68)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully