וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר: "אנחנו רוצים לשמור על מה שהתחלנו"

28.4.2011 / 16:00

מאמן מכבי ת"א רעב לניצחון נוסף מול בני יהודה. ייני: "במשחקים האחרונים סבלנו מחוסר תיאום". ניבאלדו יעבור ארתרוסקופיה

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב כבר הצהירה שהמאבק על המקום השלישי נמצא במרכז מחשבותיה, ואחרי הניצחון האחרון של הצהובים 1:3 על עירוני קרית שמונה, בקבוצה מקווים להמשיך עם היכולת מהשבוע שעבר גם במשחק הליגה הקרוב נגד בני יהודה בבלומפילד. בקבוצה התלוננו השבוע כי שי שטרית שובץ כשופט המשחק מול הזהובים לאחר שטענו כי שגה לפני שלושה שבועות במשחק האחרון נגד בני יהודה.

היום (חמישי) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים השבועית שבה התייחס המאמן מוטי איוניר להמשך המאבק על המקום השלישי. כמו כן התברר כי ניבאלדו אמור לערוך ארתרוסקופיה בברך, שלאחריו יתברר מצבו ומכבי תל אביב תקבל החלטה לגבי עתידו בהתברר הממצאים. "אם הוא יהיה כשיר, נכבד את החוזה שלו", אמר איוניר. "במצב אחר, מכבי תל אביב תצטרך להחליט מה לעשות".

הקבוצה ערכה הערב אימון נוסף לקראת המשחק נגד בני יהודה. למעט השוער גיא סולומון ששוחרר מסיבות אישיות, עמד סגל מלא לרשותו של איוניר. מאור בוזגלו, אבי סטרול, סאבו פאביצ'ביץ' וג'יבריל סידיבה החלימו מפציעותיהם וערכו אימון מלא. דור מיכה וריף פרץ ששיחקו אמש במדי קבוצת הנוער, ערכו אימון שחרור קל. על פי התרגול הטקטי נראה כי המאמן ימשיך לתת קרדיט לאותו הרכב שפתח בנצחון על עירוני קרית שמונה בשבת שעבר

איוניר: "קיבלתי כמעט כל ביקורת אפשרית"

איוניר התייחס לניצחון על קרית שמונה ועל המערך היותר הגנתי שאיתו שיחק, ואמר על כך: "אני ממש לא מסכים שזה מערך הגנתי. אמנם שיחקנו עם יותר שחקני הגנה, אבל המגנים היו חופשיים כדי לתקוף. היה נכון עבור הקבוצה לחזק את החלק ההגנתי עם יותר שחקנים כדי שלא נספוג שערים בצורה קלה מדי כמו שקרה לאורך תקופה ארוכה. ניסינו לשחק כדורגל התקפי ומאורגן וזה לא עבד. לפעמים חושבים על פתרונות אחרים, ובשבת זה עבד לנו טוב, אבל זו לא הסיבה שהצלחנו. מה שהצליח בשבת זה שראינו קבוצה מחויבת מאוד ורוצה".

איוניר התייחס גם לברק לוי, שפתח בין הקורות, אבל סירב להצהיר כי הוא ישחק עד סוף העונה: "באופן עקרוני ההרכב הסופי עדיין לא נקבע. אני חושב שהנטייה של מאמנים היא בדרך כלל ללכת עם הרכב שהצליח וניצח, וברק היה בסדר גמור נגד קרית שמונה. אמנם לא הייתה לו הרבה עבודה, אבל הוא היה מאוד שקט ובטוח. כדי לדעת אם יש לנו בידיים שוער שאפשר בעתיד גם לסמוך עליו ולבנות עליו, צריך עדיין להמשיך לראות אותו, ואם ההזדמנות תהיה לראות אותו במשחקים הקרובים, אז נעשה את זה".

על המשך המאבקים של הצהובים, אמר המאמן: "הניצחון בשבת היה חשוב גם מבחינת הנקודות עצמן וגם מבחינת העובדה שהקבוצה הייתה צריכה את הנקודות בשביל האווירה, הביטחון וההמשכיות. המשחק בשבת נגד בני יהודה נמצא באותה קטגוריה של קבוצה שנאבקת על המקום השלישי וקבוצה שניצחה אותנו. יש לנו רצון לשמור על מה שהתחלנו. זו לא חוכמה להתעלות למשחק אחד והחוכמה היא שתהיה המשכיות. אם בשבת הלכנו מרוצים הביתה ונהנינו, החוכמה היא לשמור על זה. למרות זאת, גם ניצחון לא יבטיח לנו את המקום השלישי".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

ייני: "במשחק האחרון דברים הסתדרו לנו"

איוניר התייחס גם למצבו הרפואי של ברק יצחקי, ואמר: "ברק מתקדם בצעדי ענק. אם לפני שלושה שבועות לא היה סיכוי שנראה אותו העונה, בשבוע האחרון הוא עשה התקדמות גדולה. הוא מראה נכונות ורצינות. הוא פנה באופן אישי כדי לעשות אימונים אישיים כשהקבוצה נחה. אלה סימנים של שחקן שמאוד רוצה לחזור. השבוע הוא עדיין לא יהיה בסגל. נחזיר את ברק לפי הבריאות שלו ולא כדי להציל את המועדון". איוניר גם התייחס לביקורות שמושמעות נגדו, ואמר: "קיבלתי כבר כמעט כל ביקורת אפשרית ואי אפשר לחדש הרבה".

שרן ייני התייחס לאווירה בקבוצה בעקבות הניצחון, ואמר: "הרבה זמן לא ניצחנו וזה היה נחמד לעשות את זה. דברים הלכו לנו. זה טוב ואנחנו מקווים להמשיך כך. אני חושב שפשוט דברים הסתדרו לנו. הייתה נתינה של השחקנים ורצון, וזה התבטא על המגרש. במשחקים הקודמים היה לנו קצת חוסר מזל ואולי גם חוסר תיאום. במשחק האחרון דברים הסתדרו לנו ואני מקווה שנמשיך בצורה טובה". ייני התייחס גם לשינוי התפקוד שלו כאשר הוא הוצב כבלם, ואמר: "זה לא משנה אם קשה או קל לי. אם המערך עבד טוב, צריך להמשיך בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully