וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה הפורטוגלית

חצי גמר הליגה האירופית מפגיש שתי קבוצות פורטוגליות שנאבקות על כרטיס לגמר. המסורת והסטטיסטיקה של בנפיקה או המשך המסע המופלא של בראגה?

אחרי ההייפ של חצי גמר ליגת האלופות, יום חמישי עומד בסימן המפעל המשני - הליגה האירופית. חצי הגמר הראשון הוא על טהרת הקבוצות הפורטוגליות כאשר בנפיקה ליסבון, מי שפתחה את העונה כיריבת הפועל תל אביב בליגת האלופות, מארחת את בראגה. לא חזקים בפורטוגל? אל דאגה. אנחנו כאן עם כל טיפים ולכם נותר רק להיכנס לאתר הווינר ולשלוח טופס מנצח. שיהיה בהצלחה.

משחקים מספר 77-80: בנפיקה - בראגה

* סטטיסטיקה כללית:

מאז דצמבר 2008 הפסידה בנפיקה משחק בית אחד בלבד באירופה (2:1 לשאלקה העונה בצ'מפיונס), השיגה 11 ניצחונות וסיימה פעם אחת בתיקו. בליגה המקומית, בנפיקה הפסידה העונה רק פעמיים במגרשה והשיגה 11 ניצחונות. בראגה לא הפסידה בכל המסגרות מאז ה-20 בפברואר. מאזן החוץ שלה העונה באירופה עומד על שני ניצחונות, ארבעה הפסדים ושתי תוצאות תיקו.

* ראש בראש:

שתי הקבוצות נפגשו העונה פעמיים כשבראגה ניצחה במגרשה בליגה (1:2) והפסידה בליסבון בגביע (2:0). בכלל, בראגה הפסידה בכל ארבעת הביקורים האחרונים שלה באצטדיון האור בליסבון.

* כמות שערים:

בנפיקה כבשה 15 שערים בששת משחקי הבית שלה באירופה העונה וספגה לפחות שער אחד בכל אחד מהם. בשלב הבתים של ליגת האלופות ובשלב הנקואאוט של הליגה האירופית כבשה בראגה שני שערי חוץ בלבד.

* קרנות:

בראגה היא אחת המצטיינות באירופה עם 104 קרנות בליגת האלופות והליגה האירופית וממוצע של 8.66 קרנות למשחקץ בראגה, לעומת זאת, השיגה בסך הכל 39 קרנות ב-12 משחקים.

* ההימורים שלנו:

בנפיקה - בראגה 1, היחס: 1.35
בנפיקה - בראגה (1+) 1, היחס: 1.95
אנדר/אובר שערים (2-3) X, היחס: 1.80
אנדר/אובר קרנות (10-12) 2, היחס: 2.75

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully