וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל: "יהיה קשה בחולון בגלל האווירה שם"

27.4.2011 / 22:28

אחרי הניצחון של גלבוע/גליל, הרכז כבר חושש מהמשחק השני בסדרה. פרנקו: "יש פערי רמות, אבל הקהל שהגיע עזר לנו"

הפועל גלבוע/גליל עליון השיגה הערב (רביעי) את הניצחון הרביעי שלה העונה נגד הפועל חולון, כאשר הפעם היא סגרה את הסיפור רק במחצית השנייה והשלימה ניצחון מצוין 59:77 בדרך ל-0:1 בסדרת רבע גמר הפלייאוף. דגן יבזורי היה מצוין עם 19 נקודות, ויחד עם שיתוף הפעולה של גל מקל (14), עידו קוז'יקרו (11) ו-וורן קרטר (10 ו-11 ריבאונדים), האלופה הישראלית התקרבה לפיינל פור.

"המשחק התחיל בצורה קצת מתוחה ועצבנית", אמר ליאור ליובין, מאמן גלבוע/גליל, בסיום. "לשחקנים לקח זמן להבין שבפלייאוף יש יותר אגרסיביות והדברים לא מגיעים בקלות. במחצית השנייה שמרנו יותר טוב וניצחנו דרך ההגנה. היינו עקביים בהתקפה. אני מקווה שהשחקנים יגיעו עם תכונה לחולון".

גל מקל: "אנחנו מורידים בפני חולון את הכובע. לא נלחצתי מהמחצית הראשונה כי ידעתי שיש להם סגל קצר ושהעליונות שלנו תבוא לידי ביטוי. לי וליבזורי יש תיאום חזק מאוד. יהיה קשה בחולון עם כל האווירה שם, אבל נבוא מרוכזים בתקווה לנצח שם ולסגור את הסיפור פה. קל זה בטוח לא יהיה".

המאמן המפסיד, דני פרנקו: "אהבתי את הקבוצה שלי במחצית הראשונה מבחינת האנרגיות והנחישות, אבל יש פערי רמות ומי שעוזר לנו לקזז את הפער אלה האוהדים. לא יצאנו טוב למחצית השנייה וזה עזר לגלבוע/גליל לקבל ביטחון ולברוח. כשזה קורה, השלשות שלהם נופלות כמו גשם. יש לנו שבוע להתאושש. כל השנה לא קיטרנו ולא בכינו על שום דבר וזה לא יקרה גם הפעם".

מורן רוט, שסיים את המשחק עם 11 נקודות, אמר: "כדי להישאר במשחק אנחנו צריכים למנוע מהם את הקליעות לשלוש ובמחצית הראשונה זה עבד יותר טוב. אני חושב שהתוצאה מרמה. אין ספק שהם עדיפים עלינו פה במיוחד עם הסגל שלהם אבל הוכחנו כל השנה שאנחנו קבוצה עיקשת שלא מוותרת ואני מאמין שנעשה את זה יותר טוב במשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully