וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי עלתה למקום הראשון

אנדרה איוו כבש שלושער והוביל את האלופה ל-2:4 גדול בדרבי על ניס. גם ליון עדיין בתמונה אחרי 2:3 דרמטי על מונפלייה

אין ספק שזה השבוע של מארסיי בכדורגל הצרפתי. אחרי שזכתה בפעם השנייה ברציפות בגביע הליגה בשבת, השלימה הערב (רביעי) האלופה את המחזור ה-32 וחזרה לפסגה בעזרת ניצחון 2:4 בדרבי על ניס, עם שלושער של אנדרה איוו. מארסיי (61 נקודת) מקדימה כעת בנקודה את ליל, כשלסיום העונה נותרו שישה מחזורים. גם ליון השלישית (56 נקודת) עדיין בתמונה אחרי 2:3 דרמטי על מונפלייה, ובעוד שבוע וחצי היא תארח את מארסיי.

מארסיי - ניס 2:4

ארבעה ימים אחרי שזכתה בפעם השנייה ברציפות בגביע הליגה, קיבלה מארסיי הזדמנות לחזור למקום הראשון לראשונה מאז ה-27 בנובמבר ולקחה אותה בשתי דיים. התכולים, ללא סטפן מ'ביה הפצוע ולוק רמי המורחק, אירחו את ניס לדרבי דרומי בסטאד ולודרום ונקמו בה על ההפסד הדרמטי בסיבוב הראשון. ניס, שמקדימה את הקו האדום בארבע נקודות בלבד, נותרת עם ניצחון בודד במארסיי ב-35 השנים האחרונות.

אנדרה איוו, שכמה דקות לפני כן לא קיבל פנדל, כבש בדקה ה-30 בעקבות השמטה איומה של השוער דויד אוספינה, אבל אבדו טראורה השווה בדקה ה-42 אחרי כדור קרן והלחיץ את המארחים עד הדקה ה-60, אז ג'ורדן איוו בישל את השני של אחיו אנדרה והציב את מארסיי בפסגה. ג'ורדן כבש בעצמו בדקה ה-78, ואנדרה השלים שלושער בדקה ה-90. רנאטו סיבלי צימק בתוספת הזמן. האלופה עם ניצחון שמיני בתשעת משחקי הליגה האחרונים שלה, מזכירה את הריצה שהובילה אותה לאליפות בסוף העונה שעברה.

ליון - מונפלייה 2:3

הקבוצה של קלוד פואל נהנתה מ-10 ימי מנוחה והתאוששה מההפסד לפריס סן ז'רמן על חשבון מונפלייה, שנתנה קרב אדיר למרות היותה מותשת מההפסד בגמר גביע הליגה. אחרי ירידתו של כריס לספסל (החליף את ז'רמי טולאלן שנפצע כבר בדקה התשיעית), פואל הדיח מההרכב גם את יוהאן גורקוף המאכזב, כשאדרסון פתח לראשונה מאז מחזור הפתיחה (סבל מפציעה ארוכה).

הקשר הברזילאי הצדיק את המהלך עם שער בדקה ה-23, אבל אוליבייה ז'ירו השווה בחלוף שש דקות כשעצר על החזה ובעט מהאוויר פנימה. ליסנדרו לופז החזיר את ליון ליתרון עם שער בדקה ה-55, אך האורחים שוב איזנו, הפעם עם שער של סולימאן קמארה בדקה ה-84. פואל המיואש זרק למגרש את גורקוף בדקה ה-86, ודווקא הקשר המושמץ הכריע את ההתמודדות עם שער ניצחון דרמטי דקה לסיום. איזה משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully