וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוער: מכבי תל אביב והפועל באר שבע עלו לגמר הגביע

האלופה שבדרך ניצחה 0:3 לאחר הארכה את מכבי נתניה, ותפגוש בגמר את העולה מהארצית שגברה 2:3 על מכבי פ"ת

הבוגרים של מכבי תל אביב יסיימו את העונה ללא תואר, אבל קבוצת הנוער של המועדון נמצאת מרחק נגיעה מדאבל. הערב (רביעי) עלתה מכבי תל אביב לגמר גביע המדינה לנוער על שם אבי רן, כשגברה 0:3 לאחר הארכה על מכבי נתניה בהצגה הכפולה בנס ציונה. הצהובים יפגשו במעמד הגמר בשבוע הבא את הפועל באר שבע מהליגה הארצית, שהפתיעה 2:3 את מכבי פתח תקוה ועלתה לגמר נוער ראשון מאז 1974.

עם לא מעט שחקנים שכבר זכו ללבוש העונה את מדי הקבוצה הבוגרת, דוגמת אלירן ג'ורג', ריף פרץ, משה לוגסי ודור מיכה, מכבי תל אביב התקשתה מול הנתנייתים והחמיצה לא מעט במהלך 90 הדקות. מכבי נתניה, המדורגת במקום ה-10 בליגה, החזיקה מעמד גם בתחילת ההארכה, אבל אז נפלה מהרגליים ונכנעה ליתרון האיכותי של שחקניו של עמיר תורג'מן. מואנס דאבור המצוין דחק מקרוב בדקה ה-101 והרגיע את הספסל שלו, וארבע דקות לאחר מכן שלח את השני לרשת החשופה לאחר חטיפת כדור של לוגסי ופרגון מצידו של אייל גנלי. עידו אחיאל חתם בדקה ה-117 לאחר עוד בישול של גנלי. מכבי, שעשויה לזכות באליפות בשבת כשהיא עם יתרון של תשע נקודות, מכוונת לעבר הדאבל.

עוד קודם לכן, גם אלונה ברקת וניר קלינגר זכו לקצת נחת מקבוצת הנוער של הפועל באר שבע, שכבר הבטיחה את עלייתה לליגה הלאומית והיום חזרה מפיגור וגברה 2:3 על מכבי פתח תקוה בדרך לגמר. דרור דגו, שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל, העלה את המלאבסים ליתרון בדקה ה-16, אבל הרחקה של דור אלברמן (אח של גל) שינתה את המשחק 10 דקות לאחר מכן. שמעון לוגסי השווה בכדור חופשי שניתן בעקבות ההרחקה, יוסף אבו לאבן כבש את השני בדקה ה-31 ויונתן אוזן קבע 1:3 לפני הירידה להפסקה. המחליף עומר עירקי צימק עבור פתח תקוה שתי דקות לסיום, אבל לא מנע משחקניו של ניסו אביטן לחגוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully