וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי הנס: "לא נשלם מחיר אסטרונומי על מנואל נוייר"

נשיא באיירן מינכן התחיל במו"מ ציבורי מול שאלקה, שהמנכ"ל שלה אמר: "ישבתי ביציע וחשבתי: 'למה שאמכור שחקן כזה?'"

יממה לאחר ההופעה המדהימה של מנואל נוייר מול מנצ'סטר יונייטד, במשחק בו הפסידה שאלקה 2:0, התחדשו הדיבורים על מעברו הצפוי של השוער הבינלאומי בן ה-25 לבאיירן מינכן. כזכור, שבוע בלבד חלף מאז נוייר הודיע שיעזוב את שאלקה בתום העונה, ככל הנראה לטובת הבווארים. נשיא באיירן מינכן, אולי הנס, התייחס היום (רביעי) למעבר הצפוי של נוייר למועדון: "אנחנו רוצים את מנואל נוייר. וכשיש רצון, אז יש גם דרך לפתור את כל הסוגיות. יחד עם זאת, לא נשלם לשאלקה סכומים אסטרונומיים תמורת נוייר. עד כה, לא ניהלנו מו"מ עם שאלקה, אבל בימים הקרובים כנראה נתחיל".

כזכור, לאחר התצוגה המצוינת של נוייר אתמול הודיעה שאלקה כי מחירו של השוער עלה מ-20 מיליון יורו ל-25 מיליון. אגב, השוער מסיים את חוזהו בקיץ 2012, כך שלרויאל בלוז יש אינטרס למכור אותו בקיץ הקרוב על מנת שלא יעזוב בקיץ הבא ללא תמורה. "המחיר שלו היה גבוה מאוד כבר לפני המשחק אתמול, אני לא יודע אם הוא יגדל", אמר מנכ"ל שאלקה הרסט הלדט, "ישבתי ביציע ושאלתי: למה אני בכלל צריך למכור שחקן כזה? את העובדה שהוא שוער ברמה הכי גבוהה שיש ידענו כבר מזמן, עכשיו מיליוני אנשים בכל העולם יודעים את זה".

מכשול נוסף שעומד בין שני המועדונים הוא ההתנגדות של אוהדי באיירן להחתמתו של נוייר, שנחשב מבחינתם מזוהה וקשור מדי לאוהדי שאלקה. כזכור, אוהדי "כוכב הדרום" הפגינו נגד המהלך כבר בחצי הגמר בין שתי הקבוצות ב-2 במרץ. "אני אופטימי שמה שקרה בגביע לא יחזור על עצמו", אמר יו"ר באיירן קרל היינץ רומניגה. בתוך כך, נודע כי באיירן מינכן ככל הנראה לא תפנה לגרגורי ואן דר ויל, בו הייתה מעוניינת בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully