וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל ניצחה 59:77 את הפועל חולון

האלופה פתחה מצוין את סדרת רבע גמר הפלייאוף עם ניצחון בגן נר אחרי שהיריבה התפרקה במחצית השנייה. 19 נקודות ליבזורי

הפועל גלבוע/גליל עליון עשתה בדיוק את מה שהיא הייתה צריכה לעשות בפתיחת סדרת רבע גמר הפלייאוף. אחרי שראתה את מכבי תל אביב מנצחת די בקלות את ברק נתניה, הקבוצה של ליאור ליובין טיילה במחצית השנייה באולם בגן נר נגד הפועל חולון, סיימה עם ניצחון 59:77 שהעלה אותה ל-0:1 וגם הוסיף ביטחון מהעובדה שהישראלים שלה נתנו תפוקה מצוינת והיו חתומים על הניצחון החשוב. עבור גלבוע/גליל מדובר בניצחון הרביעי העונה על הפועל חולון.

גל מקל שחקן הפועל גלבוע/גליל עליון. דוד כהן, מנהלת ליגת העל בכדורסל
נתן מפגן שלשות מרשים. מקל/מנהלת ליגת העל בכדורסל, דוד כהן

גלבוע/גליל הגיעה למשחק אחרי תקופה נהדרת וסיבוב שלישי מצוין בו הפסידה רק פעמיים (למכבי תל אביב ומכבי אשדוד), ובדיוק בקו הזה היא המשיכה כבר מפתיחת המשחק. גל מקל אמנם קלע רק 1 מ-4 משתי נקודות, אבל החליט שהוא מחקה ל-40 דקות את דגן יבזורי, וצלף ארבע שלשות שהשאירו את המומנטום בצד של הקבוצה הצפונית. יבזורי עצמו סיים כקלעי המצטיין בשורות גלבוע/גליל עם 19 נקודות.

בצד של חולון קיבלנו מחצית שנייה התקפית רעה מאוד, ובצל הציפיות הנמוכות שיש העונה מחולון, קשה לבוא אליהם בטענות. השחקנים של דני פרנקו קלעו 24 נקודות בלבד ב-20 הדקות האחרונות, שהפכו בשלהי המשחק לגארבג' טיים, אבל ריץ' מלצר שוב הוכיח שהוא בא לעבוד, ובצל החולשה של החברים שלו, הוא סיים עם דאבל דאבל אחרי שקלע 22 נקודות והוריד עשרה כדורים חוזרים.

קלעו לגלבוע/גליל עליון: דגן יבזורי 19 נקודות, גל מקל 14 (7 אסיסטים), עידו קוז'יקרו 11 (6 ריבאונדים), וורן קרטר 10 (11 ריבאונדים), טיירל ביגס ומרקו קילינגסוורת' 7 כל אחד, קורטני פלס 4, גוני יזרעאלי 3, ג'ק מקלינטון 2.

קלעו להפועל חולון: ריץ' מלצר 22 נקודות (10 ריבאונדים), מורן רוט 11, עמית בן דוד 8, קאסיב פאוול וניר כהן 7 כל אחד, עידו סטולרו 3, שון דניאל 1.

מהלך המשחק

גלבוע/גליל עליון תפתח בחמישייה עם ג'ק מקלינטון, דגן יבזורי, גל מקל, וורן קרטר ומרקו קילינגסוורת'. הפועל חולון עם מורן רוט, ניר כהן, עמית בן דוד, קאסיב פאוול וריץ' מלצר.

גלבוע/גליל פתחה את המשחק מצוין עם זריקות עונשין מוצלחות של קילינגסוורת' וגם יבזורי חימם את הידית עם שלשה ראשונה. חולון נכנסה למשחק וגם עמית בן דוד צלף את השלשה הראשונה שלו. קילינגסוורת' שב להיות הדומיננטי בדקות הבאות והחזיר את היתרון למארחים, שירדו ביתרון 19:20 את הרבע הראשון. אחרי שלשה של בן דוד, גוני יזרעאלי נתקע בהתקפה עם שתי החטאות רצופות, אבל גם האחוזים של חולון לא היו גבוהים במיוחד כשהקבוצות שמרו על משחק צמוד. מקל הפגיז שתי שלשות חשובות בשלהי המחצית והשאיר את היתרון אצל גלבוע/גליל, שירדה להפסקה ב-35:37.

מקל המשיך עם מופע השלשות בפתיחת הרבע השלישי ויבזורי הוסיף עוד שתיים שהעלו את הפער לשבע. קאסיב פאוול וניר כהן החטיאו זריקות נוחות, בזמן שטיירל ביגס ויבזורי עם שבע נקודות רצופות השאירו את היתרון אצל גלבוע/גליל, שירדה בסיום הרבע השלישי ביתרון 47:55. מקל המשיך ללהוט גם ברבע האחרון, בעוד חולון הייתה תקועה במשך ארבע דקות על ארבע נקודות בלבד. גם עידו קוז'יקרו תפס את הביטחון וסייע לשמור על ההפרש הדו ספרתי, בזמן שחולון הלכה בעיקר על מלצר ופאוול שלא היו חדים. בסופו של דבר גלבוע/גליל דהרה קדימה והשלימה ניצחון חשוב 59:77.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully