וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברונו סוריאנו: "פורטו היא פייבוריטית מולנו"

קשר ויאריאל מתכונן לחצי גמר הליגה האירופית: "חייבים לשפר את ההגנה". בנפיקה-בראגה (ה', 22:00, ספ' 1, 2 ו-HD)

אחרי אחותה הגדולה שנכנסה לשלב חצי הגמר כבר ביום שלישי האחרון, הליגה האירופית תיכנס מחר (חמישי) אף היא לשלב חצי הגמר. אולי היא פחות נוצצת, מלהיבה ומלאת כוכבים ותהילה, אך גם כאן צפויים להיות שני קרבות מרתקים במיוחד. במשחק המרכזי, שיש יאמרו כי היה יכול להיות בשלב מאוחר גם בליגת האלופות, תארח פורטו המצוינת את ויאריאל. במשחק השני נקבל דרבי פורטוגלי לוהט והיסטורי במפעלי אופ"א, כשבנפיקה תארח את בראגה.

פורטו - ויאריאל (ספ' 1 ו-HD, ה', 22:00)

הצוללת הצהובה תנסה לקלקל מעט את החגיגה הפורטוגלית. ויאריאל הגיעה ב-2004 לחצי גמר גביע אופ"א עליו השלום, אז הודחה עם מאזן 1:0 מול ולנסיה, ושנתיים לאחר מכן הגיעה לשלב זהה גם בליגת האלופות והודחה על ידי ארסנל גם אז ב-1:0. אלא שהפעם אפשר לצפות למבול של שערים, לאחר שהפורטוגלים עברו את ספרטק מוסקבה עם 3:10, בעוד ויאריאל עשתה את העבודה עם 2:8 מול טוונטה. בנוסף לכך, המפגש גם יהיה עימות ישיר בין שניים מהכובשים הטובים במפעל העונה, פלקאו - שמוביל את המפעל עם 11 כיבושים וג'וזפה רוסי, שכבש כבר 10.

פורטו כבר הבטיחה זכייה באליפות פורטוגל, לאחר שניצחה ב-25 משחקי ליגה מתוך 27, מה שגרם לה לפתוח פער עצום של 19 נקודות על פני בנפיקה. הקבוצה של אנדרה וילאש בואש מחזיקה במאזן נפלא גם באירופה עם 12 ניצחונות ב-14 משחקים, כולל שבעה ניצחונות בשבעה משחקי חוץ. "אני חושב שהם הפייבוריטים מפני שהם זוכים בהרבה תארים", אמר קשר ויאריאל ברונו סוריאנו, "אנחנו חייבים לשפר את משחק ההגנה שלנו כדי לא לספוג הרבה שערים. אם נעשה את זה, נוכל לעשות צעד משמעותי קדימה. ניצחון 2:3 על פורטו לא תהיה תוצאה רעה". למרות הכל, המאזן של פורטו מול קבוצות ספרדיות עומד על 11 ניצחונות בלבד מתוך 34 משחקים.

בנפיקה - בראגה (ספ' 2, ה', 22:00)

המשחק השני יפגיש בין שתי קבוצות שנשרו מליגת האלופות לאחר שסיימו במקום השלישי בבית שלהן. בראגה התחילה את העונה האירופית שלה אי שם ביולי אשתקד, אז עברה את סלטיק הסקוטית במוקדמות ליגת האלופות. מאז, הצליחה בראגה גם לעבור את סביליה במוקדמות האלופות ולנצח את ארסנל בשלב הבתים, כשבנוסף היא מדיחה בשלבי הנוקאאוט של הליגה האירופית את ליברפול ודינמו קייב.

בניגוד לכל שאר הקבוצות שהגיע לחצי גמר הליגה האירופית, בראגה עבדה קשה במיוחד כדי לעלות לשלב הזה, והיא ניצחה את ליברפול 0:1 בסיכום המפגשים וסיימה ב-1:1 מול דינמו קייב ועלתה בזכות שער חוץ. ה'ארסנליסטס' יצטרכו להילחם גם נגד הסטטיסטיקה, שכן הם ניצחו במגרש של יריבתם רק פעם אחת בהיסטוריה - אי שם בעונת 1954/5.

בנפיקה, שהתנחמה השבוע בהנפת גביע הליגה וכמו פורטו מחזיקה בסגל כמעט דרום אמריקאי לחלוטין, רוצה מאוד לזכות בליגה האירופית כפיצוי לעוגמת הנפש שעברה עליה העונה כשראתה את היריבה השנואה פורטו זוכה באליפות בקלות ועוד עשתה זאת מולה במגרשה הביתי. כמו כן, פורטו הדיחה את בנפיקה גם בחצי הגמר של הגביע המקומי וכמה שבנפיקה תשמח לנקום בה בגמר הליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully