וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאבוניס: "נראה לכם כמה בליטא אוהבים כדורסל"

ארווידאס סאבוניס, שמבקר בישראל, מתכונן לאליפות אירופה בארצו שתיערך בקיץ. עוד אמר: "כספי עילוי, מקווה שלא ייפצע"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הוועד האולימפי בשיתוף איגוד הכדורסל ערכו היום (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת אליפות אירופה בכדורסל שתתקיים בקיץ בליטא. אורח הכבוד של האיגוד היה ארווידס סאבוניס האגדי (2.21, מ', 47), אחד הסנטרים הטובים בתולדות הכדורסל האירופאי.

שגריר ליטא בישראל, דאריוס דגוטיס, התייחס לסיכויי נבחרת ישראל באליפות, ואמר ש"בשנתיים שלי בישראל למדתי להיות אופטימי, אז למה שלא תצליחו?". עוד הוסיף כי "בישראל יש הרבה אנשים דתיים, אבל בליטא הכדורסל הוא הדת. זה ענף הספורט הכי מצליח אצלנו במדינה, זה ענף הייצוא הכי מצליח שלנו, ואני מקווה שגם השנה נוכל להצליח באליפות".

סאבוניס הוסיף ש"אליפות אירופה תהיה חשובה מאוד בגלל שדרכה מגיעים לאולימפיאדה", וציין כי "אחרי 72 שנה יש לליטא הזדמנות להראות כמה אוהבים כדורסל אצלנו במדינה. בנינו שישה אולמות חדשים לקראת האליפות, ואני מזמין חובבי ספורט מכל רחבי אירופה להגיע לליטא".

סאבוניס נשאל על עמרי כספי, ואמר ש"כספי שחקן טוב מאוד, ממש עילוי. אני רק מקווה שלא יסבול יותר מדי מפציעות, כדי שיוכל להמשיך בליגה הרבה שנים".

וכמו תמיד, גם הפעם סאבוניס נשאל על המשחק האחרון שלו בקריירה, עם ז'לגיריס ביד אליהו, שם הפסידה קבוצתו למכבי תל אביב מהשלשה של דרק שארפ. "אתם תמיד תזכירו לי את זה... כולם אצלנו חשבו על הפיינל פור, אבל בכדורסל קורים נסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully