וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק שייפר התפטר מאימון פ.צ קלן

יממה אחרי הגרפיטי המאיים במתקן האימונים, המאמן הודיע על עזיבה מיידית. המנהל המקצועי פינקה יחליפו עד סיום העונה

פרנק שייפר, התפטר הבוקר (רביעי) מתפקידו כמאמן פ.צ קלן, כל זאת כשנותרו שלושה מחזורים לסיום העונה. "הוא החליט לעזוב בצורה מיידית", סיפר דובר המועדון, כריסטופר לימברופולוס לכלי התקשורת. המנהל המקצועי של הקבוצה, פולקר פינקה, יתפוס את מקומו עד סיום העונה.

שייפר הגיע באוקטובר במקומו של זבונימיר סולדו והצליח לחלץ את הקבוצה מהמקום ממנו יורדים ליגה, הרבה הודות לחודש פברואר נפלא בו הקבוצה ניצחה בשלושה משחקים (כולל 2:3 על באיירן מינכן) וסיימה משחק נוסף בתיקו. למרות זאת, לאחרונה שאפר הודיע שהוא יעזוב בסוף העונה מסיבות אישיות ובשלושת השבועות האחרונים קלן הפסידה שלוש פעמים כולל 5:1 לאחת מהיריבות המושבעות שלה, בורוסיה מנשנגלדבאך.

הקבוצה נקלעה שוב למאבקי ירידה וכעת היא מדורגת שלוש נקודות בלבד מעל הקו האדום. אתמול אף הופיעו על קירות מתקן האימונים כתובות גרפיטי ובהן איומים רצל מפורשים על השחקנים במידה שהקבוצה תרד ליגה.

פינקה בן ה-63, שכאמור יחליף את שייפר עד סיום העונה, אימן את פרייבורג במשך 16 שנים ארוכות (1991-2007) ולאחר מכן עמד על הקווים של אורווה רד דיאמונדס היפנית. הוא משמש כמנהל המקצועי של קלן מאז תחילת פברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully