וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "החזרנו את אהבת הקהל שהייתה חסרה למועדון"

מאמן מכבי תל אביב דיבר על המטרות שעמדו בפניו בקיץ ודיבר על פרקינס: "היה צריך לזכות בתואר שחקן ההגנה של היורוליג"

שבוע וחצי לפתיחת הפיינל פור של היורוליג והקבוצות כבר מוכנות לרגע הגדול ביותר של עונת 2010/11 מבחינתן. אחד שחיכה לרגע הזה לפחות שבע שנים הוא מאמן מכבי תל אביב, דיוויד בלאט, שעזב את הצהובים ב-2004 וחזר אליה העונה כדי להוביל אותה למשחק הגורלי מול ריאל מדריד בברצלונה. בלאט זכה בשני גביעים כעוזר מאמן והיה המאמן הראשי ב-2002, אז הפסידה הקבוצה בחצי הגמר. בלאט מאמין שהפעם הקבוצה שלו תוכל ללכת צעד נוסף קדימה, ובראיון לאתר היורוליג אמר: "עברנו תהליך במטרה להגיע לפיק ברגע הנכון. זה המפתח: לבוא עם ביטחון, תכנית משחק ולהיות עם שחקנים שיכולים להגיע לפיק ברגע החשוב".

על התקופה בה שהה מחוץ למכבי, הודה בלאט: "בכנות, ציפיתי לחזור. חשבתי איך אעשה דברים אחרת בקריירת הכדורסל שלי. אני ממש שמח שהייתה לי את התעוזה לקחת את הזמן שלי כדי לעשות מהלכים שונים ולצבור ניסיון. אלה חוויות שעזרו לי כאדם ומאמן ועזרו גם למשפחה שלי. תמיד ידעתי שאם אחזור כמאמן לישראל זה יהיה רק למכבי ואני שמח שזה קרה". בלאט דיבר גם על המטרות שעמדו לנגד עיניו: "היה לנו חזון בקיץ. רצינו להחזיר את השחקנים הישראלים הבולטים ועשינו את זה. הדבר השני שרצינו לעשות היה להביא שחקן מטרה וגם את זה עשינו עם סופוקליס שחורציאניטיס. הדבר השלישי שרצינו לעשות היה להחזיר את האמון והאהבה עם הקהל, מחוץ למגרש ועליו, דבר שהיה חסר למועדון בשנים האחרונות".

בלאט התייחס גם להיעדרותו של דורון פרקינס: "הפציעה שלו שינתה אותנו. דורון פרקינס היה חלק משמעותי ממשחק ההגנה שלנו. יש לי הערכה גדולה מאוד לדימיטריס דיאמנטידיס, אבל לדעתי פרקינס הוא שחקן ההגנה של השנה ביורוליג. הוא שחקן שהשתמשנו בו על מנת למחוק שחקני מפתח של היריבה וגם למשחק הלחץ של הקבוצה". על שחורציאניטיס אמר בלאט: "אנשים לא מבינים שסופו הוא שחקן מאוד חכם. יש לו אייקיו גבוה של כדורסל. אני חושב שהוא עשה השנה דברים מבחינה הגנתית שהוא מעולם לא נדרש לעשות ועשה אותם מצוין. הוא שחקן אינטליגנטי מאוד".

על הקרב הצפוי מול ריאל מדריד, הוסיף בלאט: "אני יודע שעל הנייר, ריאל מדריד היא אולי קבוצה יותר חזקה מאיתנו, אבל התוצאות שלנו היו לא פחות טובות משלהם השנה. היינו יותר עקביים מהם. אני שמח שיש לנו הרבה שחקנים מנוסים, שכבר עברו אירועים כאלה. אני לא חושב שיש איזה שהוא יתרון של ניסיון לאחת הקבוצות". על הניסיון שצבר כעוזר מאמן, הוסיף בלאט: "אני חושב שהייתי עוזר מאוד פעיל לצד פיני גרשון במכבי, והיו לנו יחסי עבודה מצוינים, כך שהרגשתי שאני חלק מההצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully