וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב גברה 72:94 על ברק נתניה

הצהובים מחקו פיגור מפתיע של 13 נקודות ברבע השני בעזרת הידית של דייויד בלו, ועלו ליתרון 0:1 בסדרת רבע הגמר

מכבי תל אביב עלתה הערב (שלישי) ליתרון 0:1 בסדרת רבע גמר הפלייאוף מול ברק נתניה, אחרי שניצחה את קבוצתו של אריק אלפסי בפעם החמישית העונה עם 72:94 ביד אליהו. אחרי שהפסידו במשחק הראשון של הפלייאוף בשנתיים האחרונות, הצהובים לא היו רחוקים ממעידה נוספת כשנקלעו לפיגור דו ספרתי כבר ברבע הראשון, אבל פערי הרמות באו לידי ביטוי במחצית השנייה.

נתניה, שהפסידה למכבי תל אביב בגמר הגביע ובשלושת מפגשי הליגה בין הקבוצות העונה, פתחה בהתלהבות בעזרת הידית של אדריאן בנקס שלהט עם 14 נקודות במחצית הראשונה והוביל את האורחים ליתרון מפתיע של 15:28, לפני שדייויד בלו נתן את האות לקאמבק הצהוב עם שתי שלשות חשובות.

נתניה עוד הוליכה 45:46 בירידה להפסקה, אבל פתיחת הרבע השלישי הייתה של המקומיים, ואחרי שנתניה עוד הצליחה להישאר קרובה במשך דקות ארוכות הגיעה הבריחה הצפויה בתחילת הרבע האחרון, ומשם הדרך לניצחון הייתה סלולה.

מחר תפתח גם הסדרה בין האלופה גלבוע/גליל עליון להפועל חולון, וביום חמישי ייצאו לדרך יתר הסדרות בין הפועל ירושלים למכבי אשדוד, בני השרון ומכבי ראשון לציון וסדרת הפלייאוף התחתון בין מכבי חיפה לעירוני אשקלון.

מהלך המשחק

בפתיחת המשחק נתניה הבהירה שהיא לא מתכוונת לוותר מראש, ואדריאן בנקס התחמם במהירות עם שבע נקודות בתוך דקה וחצי שהריצו את האורחים ל-2:8 מפתיע. הצהובים ניסו ללכת לסופוקליס שחורציאניטיס בצבע אבל ההתקפה שלהם נראתה איטית ומסורבלת, ואחרי שנתניה הוליכה 7:14 חמש דקות מהפתיחה שלף דיוויד בלאט את דייויד בלו וריצ'רד הנדריקס מהספסל. אלא שהמומנטום נשאר בצד של נתניה, כשהפעם רומאו טראוויס לוקח פיקוד בצד ההתקפי ומריץ את קבוצתו ליתרון דו ספרתי מדהים, והרבע הראשון הסתיים ב-15:26 לנתניה.

מכבי תל אביב בנתה על קאמבק מוקדם ברבע השני, אבל נתניה המשיכה לצלוף וברחה ליתרון שיא של 15:28. ליאור אליהו הוביל ריצה קטנה של 0:6 ונגס בפער, אלא שבנקס חזר ללהטט והקפיץ את נתניה ל-25:36. שלשה של בלו שינתה את המומנטום ונתנה את האות לחזרה הצפויה של המקומיים שצימקו ל-32:36. אידסון הצטרף לבלו כדי להפוך את הקערה בדרך ל-40:42 למכבי תל אביב, אבל שלשה של בנקס קבעה 45:46 לנתניה במחצית.

האוהדים בהיכל התחילו להירגע רק אחרי שגיא פניני פתח היטב את הרבע השלישי, ושלשה נוספת של בלו קבעה 50:53 למכבי תל אביב. הנדריקס החל לככב מתחת לסלים והריץ את הצהובים ל-54:62, וגם טל בורשטיין הצטרף לחגיגה, אבל גם הרבע הזה הסתיים בשלשה של בנקס שקבעה 64:70 למכבי תל אביב.

ברבע האחרון נתניה כבר לא הצליחה להתקרב יותר, ואחרי סדרת סלים מרשימה של הנדריקס האורחים פשוט הרימה ידיים. שלוש דקות בתוך הרבע התוצאה עוד עמדה על 70:74, ואז הגיעה ריצה מוחצת של 0:18 שהותירה את נתניה המומה ואיפשרה למכבי תל אביב לסגור עניין עם 72:94 קליל.

קלעו למכבי תל אביב: צ'אק אידסון 20 נקודות (7 מ-10 מהשדה), ריצ'רד הנדריקס (11 ריבאונדים) ודיוויד בלו (4 מ-7 לשלוש) 14 כל אחד, ג'רמי פארגו (10 אסיסטים) גיא פניני וטל בורשטיין (5 ריבאונדים) 10 כל אחד, ליאור אליהו 7, סופוקליס שחורציאניטיס 5 (8 דקות), מילאן מצ'באן 4, דרק שארפ שיחק ולא קלע.

קלעו לנתניה: אדריאן בנקס 28 נקודות, רומאו טראוויס 17 (5 ריבאונדים), כריס ווטסון 9, אלטון בראון וטוני וושהאם (7 ריבאונדים) 6 כל אחד, שמוליק ברנר 4 (6 אסיסטים), עמית שמחון שיחק ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully