וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור ליובין: "אנחנו לא מרגישים פייבוריטים"

26.4.2011 / 15:23

מאמן גלבוע/גליל מוכן לקראת פתיחת הסדרה מול הפועל חולון (ד', 19:45, ספ' 5): "צריך לעשות את העבודה". ארנולד לא ישחק

משחקי מספר 1 ברבע גמר פלייאוף ליגת העל יימשכו מחר (רביעי) במשחק בו תארח האלופה הפועל גלבוע/גליל עליון את הפועל חולון (19:45, 5+ לייב). שתי הקבוצות נפגשו שלוש פעמים במהלך העונה, ובכל המקרים ניצחה גלבוע/גליל. בסיבוב הראשון באולם הפחים, סל ניצחון של רודני גרין, שכבר הספיק לעזוב את הקבוצה לטובת אשקלון, קבע 91:93 לגלבוע/גליל. בסיבוב השני 21 נקודות של דגן יבזורי הובילו את גלבוע/גליל לניצחון 69:74, ובמחזור האחרון של העונה, רק לפני שבוע, ניצחה גלבוע/גליל 75:87 בגן נר. לפני שנתיים נפגשו הקבוצות באותו המעמד, וגלבוע/גליל, ללא יתרון ביתיות ניצחה 2:3 בסדרה.

גלבוע/גליל מגיעה למשחק אחרי תקופה נהדרת וסיבוב שלישי מצוין בו הפסידה הקבוצה רק פעמיים, למכבי תל אביב ומכבי אשדוד, ובהרגשה שהדברים תלויים בעיקר בעצמם. עם זאת, הצוות המקצועי ניסה לשדר לשחקנים כי מולם מתייצבת קבוצה גאה שלא מתכוונת לוותר בקלות על מקום בפיינל פור, וכי הסדרה הולכת להיות קשה ממה שחוזים. מי שמצוי בכושר נורא לאחרונה הוא ג'ק מקלינטון, שקלע פחות מ-3 נקודות בממוצע בחמשת המשחקים האחרונים, ובקבוצה מקווים כי יחזור לעצמו בדיוק בזמן הנכון.

"לפלייאוף אתה מגיע בלי הרקורד שלך, ובלי המשחק האחרון או דברים כאלה, ככה שאנחנו לא מרגישים פייבוריטים, למרות מה שמסביב יגידו", אמר לוואלה! ספורט מאמן גלבוע/גליל ליאור ליובין לקראת המשחק, "אנחנו סופגים מהאווירה שמסביב, ורואים ב-NBA כל מיני הפתעות, ותוצאות מוזרות, אז אנחנו לא רוצים להגיע עם הרגשה של פייבוריטים אלא עם הרגשה שצריך לעשות את העבודה בלי קשר למה שהיה עד עכשיו".

על ההשפעה של המפגש האחרון בין שתי הקבוצות ויתרון הביתיות של קבוצתו אמר ליובין: "המשחק האחרון נתן לקבוצות לחוש אחת את השנייה, המשחק היה יותר חשוב לנו בליגה מאשר לחולון, ולכן הם ויתרו על ג'יימי ארנולד ושמרו אותו לסדרה מולנו. אנחנו מודעים להכל. הקהל של חולון מדהים, אבל אני מאמין שהקהל שלנו יפגין נוכחות ואת כוחו בפלייאוף, ונעשה הכל כדי שהאולם יהיה מלא, ונוכל להביא לידי ביטוי את יתרון הביתיות".

מנגד בחולון ניסו במהלך השבוע שמאז ההפסד לגלבוע/גליל להחזיר לשחקנים את האמונה כי ניתן לנצח משחקים ואפילו להגיע לפיינל פור. בקבוצה יודעים שאחרי השיא אליו הגיעו בסוף הסיבוב השני, ושלמעשה הבטיח את מקומה של הקבוצה בליגה לעונה נוספת, הגיעה קריסה שכללה רק שני ניצחונות בכל הסיבוב השלישי, וכעת גם בתוך השחקנים יש מעט חוסר אמונה ביכולת. בחולון מקווים כי הקהל התומך של הקבוצה ימשיך לעשות את עבודתו גם בפלייאוף, בדרך אולי להפתעה גדולה. ג'יימי ארנולד, שלא ערך ולו אימון מלא אחד השבוע, לא יתלבש למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully