וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: ברק לוי יפתח גם נגד בני יהודה

26.4.2011 / 13:42

לירן שטראובר יהיה רשאי לשחק בשבת, אבל השוער הצעיר ימשיך לקבל קרדיט ממוטי איוניר. יצחקי התאמן במרץ בחג

שחקני מכבי תל אביב שנהנו מיומיים חופשיים במהלך החג, חזרו הבוקר (שלישי) להתאמן ופתחו למעשה בהכנות לקראת הדרבי הקטן נגד בני יהודה בשבת בבלומפילד. למרות שהשוער לירן שטראובר יעמוד לרשותו של המאמן מוטי איוניר לאחר שסיים לרצות עונש הרחקה, צפוי השוער הצעיר ברק לוי לפתוח שוב בין הקורות גם נגד בני יהודה. לוי שפתח בניצחון בשבת נגד קרית שמונה (1:3) ‎והציג משחק בטוח ושקט, צפוי להמשיך לקבל קרדיט כאשר נכון לעכשיו הנחת העבודה היא שהוא זה שיפתח בשער לאורך כל משחקי הפלייאוף העליון.

"מבחינתנו ברק הוא שוער העתיד שלנו והוא אמור לעמוד עד סוף העונה", אמר גורם במועדון והוסיף: "אבל אנחנו יודעים מה זה כדורגל ועד כמה הדברים נזילים ולכן מה שצריך לעניין אותנו כעת זה רק המשחק הקרוב נגד בני יהודה, שחשוב לנו מאוד בקרב על המקום השלישי". במידה ולוי אכן יפתח בשער יצטרך איוניר להחליט מי מבין השניים, לירן שטראובר או גיא סולומון לא יכלל כלל בסגל.

הבלם אבי סטרול שמתאושש מפציעה בברכו, ערך אימון מלא בעוד שהקשר ג'יבריל סידיבה הסתפק באימון ריצה קל בשל הפציעה בקרסולו. מי שמגביר מאוד את קצב אימוניו הוא החלוץ ברק יצחקי שערך שני אימונים במהלך החג בעוד חבריו נהנו מיומיים חופשיים. הבלם סאבו פאביצ'ביץ' ששיחק בשבת עם פציעה בברכו, הסתפק היום באימון קל ועבר טיפולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully