וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנו ג'ינובילי: "היינו כבויים, לא הצלחנו לייצר אש בעיניים"

הגארד הסביר את ההפסד בממפיס, שהפיל את הספרס ל-3:1. פופוביץ': "לא ציפיתי שנשחק כל כך רע. שיחקנו רק 24 דקות"

המספרים, ההיסטוריה והיכולת - הכל נגד סן אנטוניו. הספרס הובסו הלילה (בין שני לשלישי) בממפיס 104:86 והם מפגרים 3:1 בסדרה נגד הגריזליס. הספרס, שנראים כבויים וחסרי אנרגיות לעומת היריבה השאפתנית, חייבים לנצח שלושה משחקים רצופים כדי להעפיל לשלב הבא, וזה קשה עד בלתי אפשרי כמו שזה נשמע. מאז שטים דאנקן בספרס, סן אנטוניו מעולם לא ניצחה סדרה בה פיגרה 3:1. זה קרה חמש פעמים בעבר.

"הרבה דברים קרו ברבע השלישי", אמר בסיום מאנו ג'ינובילי והתייחס ל15:30 שהגריזליס עשו לקבוצתו באותן דקות. "הם יצרו מומנטום וביטחון, וארבע הדקות הראשונות שלנו היו מביכות". הספרס לא יכלו לצאת מהפיגור שנוצר, כי לדברי ג'ינובילי "היינו כבויים, לא הצלחנו לייצר אש בעיניים".

"כדורסל ב-NBA משחקים 48 דקות ואנחנו שיחקנו 24 דקות", אמר מאמן סן אנטוניו גרג פופוביץ', "זה יצר מצב נוראי, הם שלטו ולא התרוממנו. לא ציפיתי שנשחק כל כך רע כמו שקרה בתחילת הרבע השלישי. אני מופתע בעיקר מהעבירות והאיבודים. היינו קבוצה טובה לאורך העונה, וזה לא אופייני לנו".

בממפיס שמחים, אך שומרים על איפוק. הדובים יודעים שמולם עומדת אחת הקבוצות החזקות והמנוסות בליגה, וכדי להשלים את הסנסציה עליהם לנצח שחקנים גאים שכבר זכו באליפויות. "הם ניצחו 61 משחקים, אנחנו 46, הם קבוצה יותר טובה והרקורד שלהם מוכיח את זה", אמר מאמן ממפיס ליונל הולינס, "אבל אני אמרתי שלא משנה מי הקבוצה היותר טובה בעונה כי בפלייאוף אתה חייב להוכיח שהקבוצה שלך יותר טובה בכל סדרה וסדרה".

"אנחנו משחקים ככה כל השנה, אלה אנחנו, נצא לשחק ואתם העיתונאים תדברו על מי יותר לחוצה", הוסיף הולינס, "אמרתי לשחקנים במחצית שהם היו הקבוצה הנואשת בחצי הראשון ועכשיו אנחנו צריכים לשחק כמו קבוצה נואשת, להעלות את הרמה והאגרסיביות, וכשעשינו את זה המשחק נטה לצד שלנו. אסור לפחד מהצלחה, אמרתי לשחקנים ליהנות מהרגעים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully