וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאלקה-מנצ'סטר יונייטד: פרגוסון בונה על רוני

מאמן מנ'צסטר יונייטד מאמין בחלוץ שלו לקראת שאלקה (21:45, ע' 2). דרון גיבסון סגר את חשבון הטוויטר בגלל קללות אוהדים

אימג'בנק GettyImages

צילום: רויטרס

עריכה: יאיר דניאל

אלכס פרגוסון מאוד רוצה להיות בוומבלי ב-28 במאי יחד עם קבוצתו מנצ'סטר יונייטד. לאחר שאמר כי הוא חושש משאקלה לקראת המשחק הראשון של שלב חצי גמר ליגת האלופות הערב (ג', 21:45, ערוץ 2 ו-5HD), הסקוטי מנסה להחדיר אמונה וביטחון בקרב שחקניו לקראת המשחק בגלזנקירשן. פרגי ניסה להרתיע את ברצלונה, ריאל מדריד ושאלקה, כשאמר לתקשורת האנגלית: "מבחינת איכות הקבוצה, אפשר היה לראות את זה במשחק נגד אברטון, זאת קבוצה שלא נכנעת. אין סיכוי שהקבוצה הזאת תוותר, אין סיכוי, זאת מעלה גדולה".

הוכחה לכך שקבוצתו חדורת אמונה וחזקה הוא מוצא ביכולתו של ווין רוני. החלוץ חוזר לאיצטדיון בו הורחק במשחק רבע גמר מונדיאל 2006 נגד פורטוגל, אחרי שפגע בריקרדו קרבאליו. "ווין, יותר מכל אחד אחר, מבין שהוא נשפט על היכולת שלו. אפשר לראות שהוא עושה הכל כדי להוכיח את עצמו".

בתוך כך קשר מנצ'סטר יונייטד דרון גיבסון סגר את חשבון הטוויטר שלו שעתיים בלבד אחרי שיצר לעצמו, וזאת משום שאוהדי כדורגל כתבו לו הודעות גנאי וקללו אותו. כבר משנת 2007 גיבסון סופג ביקורת על כך שהחליט לשחק עבור נבחרת אירלנד ולא עבור צפון אירלנד, בה נולד. "אני לא מבין מה הבעיה", אמר בזמנו גיבסון בראיון ל"בלפסט טלגרף", "לא מבין למה אנשים עושים מזה עניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully