וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב הופך להיות אישי

פרפאן או נאני? אדו או הרננדז? ראול או ווין רוני? לקראת ההתמודדות בין שאלקה ליונייטד, הנה העזרה שלנו על מי כדאי להמר

לשם שינוי, מעניין לראות מי ינצחו במאצ' אפים המסקרנים במשחק בין שאלקה למנצ'סטר יונייטד. אין ספק שהלהיט החם בליגת האלופות אצל שאלקה הוא ראול, שכבר חתום על לא פחות מחמישה שערים שכבשה הקבוצה. אצל מנצ'סטר יונייטד הכובש המצטיין הוא חאבייר הרננדז. לקראת המשחק בין השתיים בשלישי, הנה ההמלצות שלנו לגבי המאצ' אפים שעליהם אפשר להמר.

משחקים 13-15: מאצ' אפ


13: פרפאן - נאני

החלוץ הפרואני של שאלקה הוא ללא ספק אחד השמות המעניינים ביותר העונה, ולא רק בליגת האלופות. בבונדסליגה פרפאן אמנם כבש רק שלושה שערים, אבל הספיק לבשל שישה. בליגת האלופות הוא הבקיע ארבעה שערים והוסיף בישול אחד. לעומתו, הקשר הפורטוגלי הבקיע תשעה שערים בפרמיירליג והוסיף 14 בישולים, בעוד בליגת האלופות המאזן שלו עומד על שער אחד בלבד. קשה לנו להאמין שהוא יתקן את זה הפעם, בעוד לפרפאן סיכוי טוב יותר להבקיע. ההימור: 1 (3.80)

14: אדו - חאבייר הרננדז

החלוץ המצוין של שאלקה חתום העונה על שלושה שערים בלבד של שאלקה ועל בישול אחד, בעוד בליגת האלופות הוא הבקיע פעמיים. את השער האחרון שלו הוא כבש נגד ורדר ברמן לפי שבוע, אבל הוא לא מגלה יציבות בהרכב כשבשלושת המשחקים האחרונים הוא לא השלים 90 דקות (פעמיים הוחלף ופעם אחת החליף). לעומתו, הרננדז הבקיע כבר 12 שערים בפרמיירליג ובישל שער נוסף. בליגת האלופות הוא הבקיע ארבעה שערים ויש לו סיכוי טוב יותר לכבוש. ההימור: 2 (2.95)

15: ראול - ווין רוני

כבר סיפרנו לכם שראול הוא מלך השערים של שאלקה בליגת האלופות עם חמישה שערים ושני בישולים. בבונדסליגה הכוכב הספרדי הבקיע 12 שערים ובישל שניים והוא ללא ספק נמצא באחת התקופות הפוריות שלו בקריירה דווקא בגיל 34. מולו מתייצב רוני שלא חווה עונה גדולה ביונייטד, אבל הספיק לתת תפוקה של עשרה שערים בפרמיירליג (ו-11 בישולים) ושני שערים בליגת האלופות ובישול נוסף. ראול יגיע למשחק רעב יותר. ההימור: 1 (3.35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully