וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "הגעתי למועדון מאוד מכובד ברמה האירופית"

המאמן הישראלי מרוצה מהחתימה במונטגראנרו, וכמוהו גם המנהל המקצועי: "שרון מאמן מוערך, הוא האיש הנכון לקבוצה"

יממה לאחר שמונה למאמנה של מונטגראנרו האיטלקית, דיבר הערב (שני) לראשונה שרון דרוקר על תפקידו החדש. "הגעתי למועדון מאוד מכובד ברמה האירופית. שמעתי דברים טובים על הקבוצה, ההנהלה, הבעלים, הקהל והעיר שחיה כדורסל", אמר המאמן הישראלי. "הקבוצה נמצאת במצב לא פשוט, אני מקבל את האתגר ומקווה שכולנו נהיה כמו יחידה אחת. נצטרך להיות ביחד יותר מתמיד, ולעמוד במטרה שמגיעה לאוהדים".

כזכור, דרוקר היה אמור לאמן באיטליה את פורטיטודו בולוניה לפני שלוש שנים, אך חוזהו בוטל והוא נכנס למאבק משפטי מול המועדון. בעונה שעברה שימש כעוזרו של פיני גרשון במכבי תל אביב ואת העונה פתח באריס סלוניקי לפני שפוטר מתפקידו בחודש פברואר ומאז נותר ללא קבוצה. כעת הוא ינסה להציל את מונטגראנרו מירידה, כאשר קבוצת התחתית הפסידה עשרה מ-11 משחקיה האחרונים, והידרדרה למקום ה-13 עם מאזן 17:10.

הערב התייחס גם הג'נרל מנג'ר של המועדון, ג'יאנמריה ואקירצ'ה, למאמנו החדש: "אנחנו מאמינים כי שרון הוא האיש הנכון לקבוצה, הוא יכול לשנות את האנרגיה של השחקנים ולהקנות להם ביטחון להילחם עד הסוף. הוא מאמן מוערך שהתבגר לאורך השנים". עוזרו של דרוקר בתפקיד יהיה אלברטו מוראה המקומי, כאשר מחר אמור הישראלי להיפגש לראשונה עם התקשורת המקומית והקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully